اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برند پرطرفدار اپل ثابت مانده و در بعضی مدلهای سامسونگ و شیائومی و ناتینگفون با تغییرات جزئی همراه شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برندهای سامسونگ و شیائومی با تغییرات جزئی همراه شدند.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات جزئی قیمت گوشی موبایل

در دومین روز از هفته کنونی، قیمت گوشی‌های آیفون بدون تغییر ماندند. در این گروه، قیمت مدل‌های iPhone 13 pro max در سطح ۷۱ میلیون تومان، iPhone 14 pro max در قیمت ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان ثابت ماندند؛ اما iPhone 13 معمولی با اندکی افزایش به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22 ultra با افزایش جزئی به سطح ۴۰ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان رسید، در حالی که مدل S23 ultra بدون تغییر قیمت در سطح قبلی خود در ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند. قیمت سری اقتصادی A54 سطح ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان را حفظ کرد ولی قیمت سری A34 در قیمت ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشته است.

در گروه شیائومی مدل Xiaomi Mi12 باز هم کاهش یافت و به سطح ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. مدل Xiaomi Mi 11 در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان باقی ماند. در سمت دیگر، قیمت گوشی ناتینگفون یک نیز کاهشی بود و در سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان قرار گرفت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا