اقتصادی

رونمایی احتمالی نسل جدید آیفون SE / قیمت گوشی موبایل امروز ۲۰ دی

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود توضیح داد که اولین رویداد اپل در سال ۲۰۲۲ احتمالا ماه مارس یا آوریل (۱۰ اسفند تا ۱۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و از جمله دستگاه‌هایی که احتمالا در این رویداد معرفی می‌شوند، به آیفون SE جدید با پشتیبانی از شبکه ۵G و تراشه سریع‌تر اشاره کرد

گورمن نوشت: «اولین رویداد مجازی اپل در سال ۲۰۲۲ چند ماه دیگر برگزار می‌شود و به من گفته شده که احتمالا در ماه مارس یا آوریل برگزار می‌شود.»

آیفون SE جدید با مودم ۵G و تراشه سریع‌تر

طبق گزارش‌ها، اپل برای آیفون SE جدید به سراغ تراشه A15 Bionic می‌رود و شبکه ۵G را از طریق این گوشی مقرون به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود طراحی این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی‌اش تغییری نداشته باشد و همچنان با یک محصول با طراحی مشابه آیفون ۸ روبه‌رو شویم.

کوپرتینویی‌ها سال گذشته میلادی در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) با برگزاری رویدادی تحت عنوان Spring Loaded از دستگاه‌هایی مانند ردیاب ایرتگ، آی‌پد پرو جدید و مدل ۲۴ اینچی آی‌مک با تراشه M1، نسل دوم اپل‌ تی‌وی ۴K و گزینه‌ای جدید برای آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ مینی با رنگ بنفش رونمایی کرد.

در سال ۲۰۲۰ اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مارس هیچ رویداد بهاره‌ای برگزار نکرد. با این وجود، همان سال چندین محصول جدید از جمله مدل‌های به‌روزرسانی شده مک بوک ایر و آی‌پد پرو و نسل دوم آیفون SE را در بیانیه‌های مطبوعاتی در وب‌سایت خود معرفی کرد.

اما در سال ۲۰۲۲، علاوه بر آیفون SE جدید، غول فناوری ممکن است در رویداد مارس یا آوریل خود از مدل‌های جدید ۲۷ اینچی آی‌مک و مک مینی پیشرفته با تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس هم رونمایی کند.

قیمت موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی سامسونگ 20 دی ماه 1400
قیمت گوشی موبایل شیائومی 20 دی 1400
قیمت روز گوشی آیفون 20 دی ماه 1400

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا