اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل همگام با کاهش قیمت دلار، با نوساناتی همراه شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌ها تغییرات اندکی را تجربه کرد.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات جزئی قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی موبایل در مدل iPhone 14 pro max عقب نشینی کرد و با کاهش یک میلیون تومانی به ۶۱ میلیون و پانصد هزار تومان رسید. مدل iPhone 13 pro max کماکان بدون تغییر، در سطح ۷۱ میلیون تومان باقی مانده و مدل iPhone 13 معمولی نیز با اندکی کاهش، به سطح ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22 ultra بدون تغییر، سطح ۳۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان را حفظ کرد. مدل S23 ultra روندی کاهشی داشت و به سطح ۴۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسید.

برخلاف کاهش قیمت گوشی موبایل همگام با کاهش قیمت دلار در بعضی مدل‌ها، قیمت سری اقتصادی A54 و A34 افزایش داشتند و به ترتیب در سطح ۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۹ هزار تومان قرار گرفتند.

در گروه شیائومی، مدل Xiaomi Mi 12 باز هم کاهش یافت و به سطح ۲۰ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید. مدل Xiaomi Mi 11 بدون تغییر در سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان باقی ماند و گوشی ناتینگفون نیز سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان را حفظ کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا