اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۵ دی / اطلاعات نمایشگر آیفون ۱۴

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی در بازار امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، هرچه به زمان معرفی سری آیفون ۱۴ نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا یکی از تحلیلگران بازار اعلام کرده که اپل برای تمام مدل‌های این خانواده به سراغ ۶ گیگابایت رم می‌رود و همچنین آن‌ها را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن مجهز می‌کند.

«جف پو» در جدیدترین یادداشت خود برای «Haitong International Securities» مدعی شده که اپل برای تمام مدل‌های نسل بعدی آیفون از نمایشگر پروموشن استفاده می‌کند.

این فناوری امکان دستیابی به رفرش ریت متغیر تا ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند؛ قابلیتی که پیش از این تنها در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ مشاهده کرده‌ایم. بنابراین کاربران تمام مدل‌های آیفون ۱۴ تجربه روان‌تری در هنگام مشاهده ویدیو، اجرای بازی‌ها یا اسکرول خواهند داشت.

رم ۶ گیگابایتی برای آیفون ۱۴

پو در گذشته پیش‌بینی کرده بود که اپل برای مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند، اما حالا بر اساس اطلاعاتی که از زنجیره تامین قطعات بدست آورده، اپل برای این گوشی‌های هوشمند از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و این موضوع برای تمام مدل‌های این خانواده صادق خواهد بود.

قیمت موبایل امروز ۲۵ دی

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت موبایل آیفون امروز ۲۵ دی
قیمت موبایل سامسونگ امروز ۲۵ دی
قیمت موبایل شیائومی امروز ۲۵ دی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا