اقتصادی

قیمت گوشی موبایل ۲۷ آذر ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲، ‌قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها با تغییرات جزئی روبرو شدند.

به گزارش روند بازار، امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبابل، همچنان از ثبات نسبی برخوردار بودند؛ با این حال برخی دستگاه‌ها تغییرات قیمتی داشتند.

قیمت موبایل 27 آذر 1402

ثبات قیمت گوشی‌های موبایل

بر این اساس، در گروه اپل، قیمت آیفون ۱۳ معمولی، ۳۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، مدل آیفون۱۳ پرومکس، ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و آیفون ۱۴ پرومکس نیز ۶۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان اعلام شد.

در گروه سامسونگ، تغییراتی در قیمت بعضی مدل‌ها دیده شد، بر این اساس، مدل S22 ultra با کمی کاهش به ۴۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و مدل S23 ultra، در حدود ۴۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان ثابت باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه، افزایش قیمت رخ داد و قیمت  A54، به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مدل A34 به ۹ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان کاهش یافتند.

در گروه شیائومی، قیمت  xiaomi Mi 11 ultra در همان سطح ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مدل Redmi Note 12 pro نیز در سطح ۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان ثابت ماندند.

منبع: تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا