اقتصادی

قیمت گوشی موبایل ۳ دی ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲، ‌قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها با تغییرات جزئی روبرو شدند.

به گزارش روند بازار، امروز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبابل، همچنان از ثبات نسبی برخوردار بودند؛ با این حال برخی دستگاه‌ها تغییرات قیمتی داشتند.

قیمت گوشی موبایل

ثبات قیمت گوشی‌های موبایل

بر این اساس، در گروه اپل، قیمت آیفون ۱۳ معمولی، ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، مدل آیفون۱۳ پرومکس، ۶۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و آیفون ۱۴ پرومکس نیز ۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شد.

در گروه سامسونگ، گوشی S22 ultra در همان سطح ۴۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و مدل S23 ultra، در حدود ۴۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان ثابت باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه، قیمت A54، به ۱۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان و مدل A34 به ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi 11 ultra در همان سطح ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و گوشی Redmi Note 12 pro نیز در سطح ۱۲ میلیون و ۶۹ هزار تومان ثابت ماندند.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا