اقتصادی

قیمت گوشی موبایل ۵ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون فروخته می‌شود. خرید A15 سامسونگ دست‌کم ۵.۸ میلیون خرج برمی‌دارد و قیمت ردمی نوت ۱۳ شیائومی به حدود ۸.۳ میلیون رسیده است

به گزارش روند بازار، آیفون ۱۳ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در ایران است و در اولین هفته فروردین امسال با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و پارت‌نامبر CH حول‌وحوش ۴۰ میلیون فروخته می‌شود.بخوانید…

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر LLA یا ZZA گرانقیمت‌ترین گوشی موبایل در ایران محسوب می‌شود یکسری از فروشنده‌های موبایل برای آن رقمی نزدیک ۱۲۰ میلیون درنظر گرفته‌اند.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در طرف مقابل از طرف سامسونگ و شیائومی با قیمتی معادل سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پشت ویترین موبایل‌فروشی‌ها دیده می‌شوند.

گلکسی A15 به‌عنوان میان‌رده اقصادی و جدید سامسونگ، تا جایی ارزان شده که کمتر کسی در اولین روز‌های سال نو سراغ خرید گوشی گلکسی A14 می‌رود.

ارزان‌ترین نسخه گلکسی A15 که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و فروشنده‌های موبایل قیمت گلکسی A14 نسخه ۶۴ گیگ را حول‌وحوش پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌کنند.

گلکسی A05s ارزان‌تر است و این یکی در دسته مدل‌های زیر پنج میلیون قرار می‌گیرد. گلکسی A54 که به‌زودی عنوان بهترین میان‌رده سامسونگ را به A55 واگذار می‌کند، نهایتا ۱۶ میلیون ارزش دارد و می‌شود گلکسی A54 نسخه ۱۲۸ گیگ را با کمتر از ۱۴ میلیون پیدا کرد.

گلکسی A34 نیز همزمان با A54 یعنی تقریبا یک سال قبل روانه بازار شد و طرفداران سامسونگ حالا چشم‌انتظار A35 هستند. A34 یک گوشی ۱۰، ۱۱ میلیونی به حساب می‌آید و در بازار از آن ارزان‌تر می‌توانیم از ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G شیائومی اسم ببریم.

ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G شیائومی ارزان‌ترین نسخه از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ است که از دو ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا برچسب قیمت هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی دارد. از همین برند شیائومی، ردمی ۱۳C در روز‌ها و هفته‌های اخیر فروش خوبی داشته و به عنوان یک میان‌رده اقتصادی و با دراختیار گذاشتن ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدلقیمت
گلکسی A15 نسخه ۱۲۸+۴پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
گلکسی A05s نسخه ۶۴+۴چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
گلکسی A54 نسخه ۲۵۶+۸۱۶ میلیون تومان
گلکسی A34 نسخه ۱۲۸+۸۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
ردمی نوت ۱۳ ۴G نسخه ۲۵۶+۸هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
ردمی A2 پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگسه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH۴۰ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA۱۲۰ میلیون تومان

منبع
فرارو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا