اقتصادی

قیمت ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای/ مشخصات فنی

قیمت خودرو از ابتدای اسفند ماه با ثبات همراه شد. قیمت‌ها متاثر از نتیجه مذاکرات و نرخ دلار هستند. ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در بازار امروز چه قیمتی دارد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، خودروی ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای مدل ۱۴۰۰ در بازار خودروی امروز کشور به قیمت ۳۵۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در بازار

از ویژگی‌های پژو ۲۰۷ پانوراما جدید می‌توان به تحول کابین این خودرو اشاره کرد. ابن ویژگی به امکانات رفاهی بیشتری نظیر سیستم مولتی مدیا مجهز به نمایشگر تمام لمسی و تغییر غربیلک فرمان به نمونه دارای دکمه‌های کنترلگر اشاره کرد. اما خودروی موردنظر علاوه‌بر امکانات رفاهی به آپشن مهم دیگری مجهز بوده که به عنوان برگ برنده‌ای در برابر رقبا شناخته می‌شود. آن هم سقف شیشه‌ای یا پانوراما است.

در واقع سقف شیشه‌ای روی این خودرو، فضایی نسبتا لوکس و جذاب به داخل کابین آورده که می‌تواند لذت رانندگی با آن را افزایش دهد. اما باید به این نکته اشاره کرد که این سقف قابلیت باز و بسته شدن سانروف را نداشته و به صورت یکپارچه نصب شده است که به اصطلاح مون‌روف نامیده می‌شود.

خودرو بانک نوشت، این سقف شیشه‌ای توسط پوشش پارچه‌ای نسبتا نازک پوشانده می‌شود که سرنشینان را در برابر نور خورشید محافظت کند. سایر قسمت‌ها در داخل کابین پژو ۲۰۷ پانوراما هیچ تفاوتی با نمونه‌های قبلی نداشته که این موضوع باعث می‌شود خرید این خودرو همراه با تردید برای خریداران باشد. زیرا اختلاف قیمت قابل توجه برای سقف شیشه‌ای ممکن است چندان توجیه‌پذیر نباشد. چرا که این خودرو به لحاظ فنی و امکانات تفاوت خاصی با نمونه سقف فلزی ندارد.

اما در حال حاضر این خودرو به جزو سقف شیشه‌ای ثابت هیچ آورده‌ای برای مالکش به همراه نخواهد داشت. فضای پای کم برای سرنشینان عقب، کیفیت پایین متریال مصرفی و وجود صداهای اضافی پس از گذشت مدتی درون کابین، از معایب بارز این خودرو است. اما ظاهر نسبتا مدرن، طراحی جوان‌پسند و امکانات رفاهی مناسب نیز از مزایای ۲۰۷ جدید است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا