اقتصادی

لاکچری‌های ۳۰ تا ۴۰ میلیاری در بازار مسکن

در بازار مسکن می‌توان واحدهای سوپرلاکچری و بسیار لوکس‌ ۲۰۰ تا ۳۴۶ متری را در مناطق شمالی پایتخت با قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان خریداری کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، بررسی فایل‌های فروش آپارتمان‌های لاکچری در بازار نشان می‌دهد در ولنجک یک واحد ۲۰۰ را متری ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و خرید آن با ۴۰ میلیارد تومان امکان‌پذیر است.

در جایگاه دوم یک واحد ۲۱۰متری با سن بنای ۵ سال در درکه قرار دارد که هر متر آن ۱۶۶.۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده و قیمت کل آن برابر با ۳۵ میلیارد تومان است.

در محمودیه هم یک آپارتمان ۲۲۰متری را ۳۳ میلیارد تومان می‌فروشند؛ همچنین در قلهک یک واحد در همین متراژ را می‌توان متری ۱۴۵.۵ میلیون تومان خریداری کرد.

در شیخ بهایی یک آپارتمان ۳۴۶متری با سن بنای ۱۱ سال را متری ۹۰ میلیون تومان و با قیمت کل ۳۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

در دروس هم یک واحد ۳۲۵متری را ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسانند و همچنین در آجودانیه یک آپارتمان ۳۰۰ متری با سن بنای ۵ سال را متری ۱۰۰ میلیون و با قیمت کل ۳۰ میلیارد تومان می‌فروشند.

محدودهمتراژسن بناقیمت هر مترقیمت کل
ولنجک۲۰۰متر۲ سال۲۰۰ میلیون۴۰ میلیارد
دروس۳۲۵متر۳ سال۱۱۳.۲ میلیون۳۶.۸ میلیارد
فرمانیه۲۲۰متر۴ سال۱۴۰.۹ میلیون۳۱ میلیارد
سعادت آباد۲۳۰متر۱ سال۱۴۰ میلیون۳۲.۲ میلیارد
شیخ بهایی۳۴۶متر۱۱ سال۹۰ میلیون۳۱.۱۴۰ میلیارد
آجودانیه۳۰۰متر۵ سال۱۰۰ میلیون۳۰ میلیارد
نیاوران۲۵۰متر۱ سال۱۳۶ میلیون۳۴ میلیارد
محمودیه۲۲۰متر۲ سال۱۵۰ میلیون۳۳ میلیارد
زعفرانیه۲۴۰متر۱۱ سال۱۴۰ میلیون۳۳.۶ میلیارد
اقدسیه۲۶۵متر۱۵ سال۱۱۵ میلیون۳۰.۴۷۵ میلیارد
الهیه۲۶۰متر۷ سال۱۳۴.۶ میلیون۳۵ میلیارد
پاسداران۲۸۰متر۲ سال۱۱۴.۲ میلیون۳۲ میلیارد
درکه۲۱۰متر۵ سال۱۶۶.۶ میلیون۳۵ میلیارد
مرزداران۲۸۵متر۱ سال۱۳۵ میلیون۳۸.۴ میلیارد
قلهک۲۲۰متر۲۹ سال۱۴۵.۴ میلیون۳۲ میلیارد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا