اقتصادی

لایحه بورس باعث هدایت نقدینگی به سمت تولید می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه‌ای که امروز مجلس در زمینه بورس تصویب کرد، باعث هدایت نقدینگی به سمت تولید و رونق کسب و کار می‌شود.

روند بازار – به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس یا فرابورس از طریق صرف سهام یا سلب حق تقدم، گفت: صرفاً ماده ۳ این لایحه به کمیسیون اقتصادی مجلس جهت بررسی بیشتر ارجاع شد و تأکید ما آن است که این کمیسیون هر چه سریع‌تر بررسی‌های خود را انجام دهد و گزارش آن را به مجلس ارائه کند تا در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: این لایحه قطعاً می‌تواند تأثیر بسزایی روی بازار سرمایه و رونق تولید بگذارد و همچنین اثر مطلوبی در رونق کسب و کار خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای این قانون منجر به تأمین سرمایه در گردش مجموعه‌های تولیدی، تکمیل طرح‌ها و هدایت نقدینگی به سمت تولید می‌شود.

قالیباف گفت: البته تأکید ما این است که دولت در حوزه اجرا به خوبی عمل کند تا اثرات این قانون را در حوزه اقتصاد کلان کشور به خوبی ببینیم.

خبرنگار: زهرا علیدادی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا