اجتماعیکسب و کار

لوازم منزل اهالی سریال دفتر یادداشت چه برندی است؟

شرکت سام سرویس در سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش  محصولات خانگی، صوتی تصویری، موبایل و کامپیوتری تاسیس شد.

به گزارش روند بازار – به نقل از سلام‌نو، سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران توجه زیادی را به خود جلب کرده است، یک کمدی متفاوت از کیارش اسدی‌زاد که با نگاهی خاص و قصه‌ای جالب، مورد پسند طرفداران این ژانر قرار گرفته است.

شاید برای شما هم سوال باشد که لوازم منزل اهالی سریال دفتر یادداشت چه برندی است؟

نکته جالب توجه این سریال حضور بسیار پررنگ لوازم خانگی سام است، برندی نام آشنا با سبقه ای کهن، برندی ایرانی که کیفیتی متفاوت  ارائه داده است. گروه صنعتی سام علاوه بر توانمندی در تولید لوازم خانگی، برند معتبر سام سرویس را با خود همراه دارد.

شرکت سام سرویس در سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش  محصولات خانگی، صوتی تصویری، موبایل و کامپیوتری تاسیس شد. این شرکت که پیش تر با واردات و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ شناخته می‌شد، در حال حاضر تامین خدمت وارانتی و گارانتی محصولات سام را عهده دار است.

سام سرویس حسن شهرت خود را مدیون خدمات پس از فروش با کیفیتی است که بیش از دو دهه به مشتریان خود ارائه داده است، آن هم مشتریانی که همیشه از ضعف خدمات پس از فروش و گارانتی ضعیف در ایران شکایت دارند. بعد از اعمال تحریم ها، سام الکترونیک به عنوان شریک و نماینده رسمی سامسونگ در ایران در این مقطع در برابر یک تصمیم مهم قرار گرفت و به جای خالی کردن میدان،  تولید لوازم خانگی با برند خود را اغاز کرد.

محصولات سام حسن شهرت گارانتی با کیفیت سام سرویس را پشت سر خود دارد، ویژگی که باعث شد تا سام یک شبه از بسیاری رقبای خود سبقت بگیرد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود. کیفیت تلویزیون سام را در کنار ۲ ماه مهلت تعویض، ۲ سال گارانتی و ۲ سال بیمه با خدماتی مازاد بر گارانتی قرار دهید تا متوجه شوید سام نه تنها در کیفیت محصول بلکه در خدمات پس از فروش هم حرف‌هایی جدی برای گفتن دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی همیشه یکی از نشانه‌های اطمینان خاطر تولید کننده نسبت به محصولات خود است، ویژگی که در محصولات سام خودنمایی می‌کند و بسیار چشم‌گیر است.

سام به پشتوانه تجربه غنی خود در حوزه تولید لوازم خانگی و تصویری، می کوشد تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا داشته باشد تا بهترین تجربه از خرید و خدمات را به مشتریان اش عرضه کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا