کسب و کارگردشگری

لیست برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳

لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا به زودی اعلام خواهد شد و دیگر به شمارش معکوس رسیده است. بسیاری از افراد که در این رقابت منصفانه شرکت کرده اند منتظر اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳ هستند و برای اعلام جواب آن روزشماری می کنند. به اندازه چشم بر هم زدن این فرصت بسیار کوتاه هم می گذرد و لیست برندگان گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳ به اطلاع تمام شرکت کنندگان جهان خواهد رسید. امیدواریم نام شما هم در بین لیست برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳ قرار بگیرد!

لاتاری گرین کارت آمریکا

لاتاری گرین کارت امریکا فرصتی استثنایی برای مهاجرت دائمی به آمریکاست. این رقابت جهانی همه سال برگزار می شود و تنها سالی یک بار صورت می گیرد. تمام مردم جهان به خصوص ایرانیان هم اجازه شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا را دارند.

برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳

برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳ پس از مشاهده اسمشان در سایت لاتاری در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، می توانند نسبت به انجام کارهای مهاجرتی خود اقدام کنند. خوشبختانه زمان بسیار مناسبی را برای برندگان لاتاری گرین‌کارت آمریکا تعبیه کرده اند. از زمان اعلام نتایج تا روز ۳۰ سپتامبر سال بعدی (یعنی سال ۲۰۲۴) زمان دارید تا مدارک مورد نیاز خود را فراهم کنید.

لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا در مهر و آبان سال ۱۴۰۰ اعلام شد و افراد در این فرصت ثبت نام کردند. پس از اتمام ثبت نام، این افراد منتظر نتایج لاتاری ۲۰۲۳ هستند و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ انتظارشان به پایان خواهد رسید. بنابراین افرادی که در مهر و آبان سال ۱۴۰۰ ثبت نام نکردند امکان شرکت در لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ را نخواهند داشت و باید خود را برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آماده کنند.

آمار لاتاری گرین کارت آمریکا

همه ساله حدود ۵۵.۰۰۰ نفر از سرتاسر دنیا برای لاتاری گرین‌کارت آمریکا شرکت می کنند و تکلیفشان در ماه می میلادی (اردیبهشت) مشخص می شود. البته قبل از ثبت نام، دولت آمریکا لیست کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا را اعلام می کند. خوشبختانه ایران هم مانند هر سال در لیست کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری قرار دارد. ایرانیان زیادی از این روش مهاجرت به آمریکا استقبال می کنند زیرا راحت ترین روش مهاجرت به آمریکا محسوب می شود.

برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا

برندگان لاتاری در ایران

ایرانیانی که در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت می کنند مانند سایر شرکت کنندگان کشورهای دیگر باید در تاریخ های مقرر برای اعلام نتایج لاتاری به سایت لاتاری مراجعه کنند. تمامی کشورها برای ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا باهم برابر هستند و هیچ یک دارای برتری نیستند. بنابراین از این جهت خیالتان راحت باشد که شما هم مانند سایر شرکت کنندگان دارای وضعیت برابر با بقیه هستید.

اقدامات لازم پس از برنده شدن در لاتاری

  1. پر کردن فرم ds
  2. تزریق واکسن
  3. مدیکال پزشکی
  4. ترجمه مدارک
  5. مصاحبه

لازم به ذکر است اگر در تهیه مدارک خود به مشکل برخوردید یا راه و چاه درست را نمی دانستید می توانید از شرکت های مهاجرتی قابل اعتماد درخواست راهنمایی کنید تا مبادا به خاطر کمبود مدارک یا ناقص بودن آنها، از مهاجرت دائمی آمریکا باز بمانید.

ایرانیانی که برنده لاتاری گرین‌کارت آمریکا ۲۰۲۳ هستند می توانند برای درخواست راهنمایی، نسبت به تکمیل فرم امور برندگان اقدام کنند تا کارهای مهاجرتی خود را به موقع به اتمام برسانند.

فرم برندگان لاتاری

برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۳ از چه مزایایی برخوردار می شوند؟

مزیت های بسیاری از این طریق نصیب این دسته از افراد می شود که در بخش زیر فهرست می کنیم:

  1. امکان کار در آمریکا
  2. امکان سکونت در آمریکا
  3. امکان سیتیزن شدن فرزندِ تازه به دنیا آمده
  4. امکان تحصیل در آمریکا
  5. امکان دریافن کارت سیتیزن شیپ آمریکا
  6. امکان دریافت پاسپورت آمریکایی
  7. امکان رفتن به ۱۸۴ کشور دنیا بدون ویزا
  8. امکان برخورداری از بیمه
  9. امکان خروج و ورود مجدد به آمریکا بدون ویزا

منبع:کارت سبز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا