کسب و کار

لیست قیمت سرخ کن های بدون روغن در بازار تهران

سرخ کن ‌های بدون روغن یکی از محصولات پراستفاده و پرفروش در بازار لوازم خانگی هستند که برندها و قیمت‌های مختلفی دارند. سرخ کن‌ها با توجه به برند سازنده امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در ادامه لیست قیمت سرخ کن‌های بدون روغن در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ را برای شما ارائه خواهیم داد. تمامی قیمت‌های ذکر شده در جدول زیر، از فروشگاه لوازم خانگی https://redcart.ir/ برداشته شده است. 

لیست قیمت سرخ کن‌های بدون روغن

حال که با قیمت پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن در بازار ایران آشنا شدید، خوب است تا با ویژگی‌های این دستگاه پرکاربرد آشنا شوید.

ویژگی‌های سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن یک دستگاه ارزان قیمت و چندکاربره است که می‌تواند مواد غذایی شما را با بالاترین کیفیت ممکن و حداقل روغن سرخ کند. این دستگاه برای افرادی که در رژیم هستند نیز کاملا مناسب است و با استفاده از برنامه‌های پخت پیش فرضی که دارد، می‌تواند روند آشپزی و پخت و پز را برای شما آسان‌تر و جذاب‌تر کند. در ادامه با مهم‌ترین برنامه‌هایی که در سرخ کن‌های بدون روغن وجود دارد، آشنا خواهید شد.

سرخ کردن بدون روغن: موادغذایی شما کاملا مغزپخت و سرخ می‌شوند بدون اینکه به روغن نیاز داشته باشند. غذای آماده شده در این حالت برای سلامتی بدن ضرر نداشته و فاقد روغن اشباع شده است.

کبابی کردن: در این روش مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ و ماهی به صورت کبابی طبخ و برشته می‌شوند.

ترد کردن: قابلتیی جذاب در سرخ کن‌های بدون روغن، ترد کردن است. در این حالت لایه داخل مواد غذایی نرم ومغزپخت و لایه خارجی کاملا ترد و سرخ می‌شوند.

خشک کردن میوه و سبزیجات: در این حالت قادر هستید تا انواع میوه و سبزیجات را به وسیله سرخ کن خشک کنید. در این حالت سرخ کن، آب موجود در سبزیجات و میوه را کاملا خشک می‌کند.

پخت و پز: به کمک سرخ کن بدون روغن، می‌توانید کیک، شیرینی، نان، نان پیتزا، برنج و پاستا را پخته و نوش جان کنید.

گرم کردن مجدد: با کمک سرخ کن بدون روغن می‌توانید غذای فریز شده یا از قبل پخته شده را مجدد گرم کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا