کسب و کار

لیست یخچال فریزر پارس و معرفی مدل‌های آن

یخچال فریزرهای پارس

  • یخچال فریزر دوقلو بوران

یخچال فریزر پارس مدل دوقلو بوران، ترکیب فریزر بدون برفک بوران و یخچال نوفراست بوران می‌باشد که دارای ارتفاع ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۱۲۷ سانتی متر است. این یخچال دوقلو پارس با در کنار هم قرار گرفتن یک فریزر و یک یخچال تشکیل شده است که نیازهای هر خانواده‌ای را برطرف می‌کند. همچنین می‌توان هر کدام از آن‌ها را به تنهایی استفاده کرد و لازم نیست که در کنار هم قرار بگیرند. فریزر این یخچال فریزر پارس کشوهای کوچک و بزرگ دارد که منجمد شدن مواد غذایی به سرعت و به راحتی انجام می‌گیرد و دسترسی به این مواد ساده است.

روی درب یخچال فریزر پارس مدل دوقلو بوران طبقات متعددی قرار گرفته است تا انواع بسته‌ها و مواد غذایی در آن‌ها قرار داده شوند. علاوه بر این کشوها و طبقات، یک محفظه‌ای برای آن تعبیه شده است که مواد غذایی، سبزیجات و میوه را در یک دمای مناسب سرد می‌کند. صدای یخچال فریزر پارس مدل دوقلو بوران خیلی کم است و شنیده نمی‌شود. بر روی درب آن دکمه‌های کنترلی و نمایشگر نصب شده‌اند. دستگیره‌های این یخچال به شکل استوانه‌ای می‌باشند و همچنین روی درب آن آبریز بیرونی تعبیه شده است که بدون باز کردن درب یخچال می‌توان به آب دسترسی داشت.

ظرفیت یخچال فریزر پارس مدل دوقلو بوران ۶۲۳ لیتر است که ۲۵۷ لیتر آن برای فریزر و ۳۶۶ لیتر آن برای یخچال می‌باشد. هم بر روی یخچال و هم بر روی فریزر آن پنل دیجیتالی تنظیمات نصب شده است که مجهز به نمایشگر دیجیتالی است. با استفاده از این پنل بدون باز کردن درب یخچال، می‌توان تغییراتی از قبیل فعال کردن سیستم سرمایش و تنظیم دما را اعمال کرد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت جابجایی طبقات متعدد آن در یخچال و قابلیت انجماد سریع در فریزر آن می‌باشد. همچنین سیستم هشدار دهنده درب جهت بستن درب‌ها برای آن تعبیه شده است.

  • یخچال فریزر دوقلو ۱۷۰۰

یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰، ترکیب فریزر بدون برفک ۱۷۰۰ و یخچال لاردر ۱۷۰۰ می‌باشد که دارای ارتفاع ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۱۲۷ سانتی متر است. این یخچال فریزر با طراحی ساده و رده انرژی A بسیار کاربردی می‌باشد، حجم زیادی از موادغذایی را در خود جای داده و برای استفاده در خانه و محل کار بسیار مناسب می‌باشد. یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰ به دلیل داشتن برد الکترونیکی این قابلیت را دارد که شما بتوانید به صورت دیجیتالی دمای سرمایش آن را به میزان دلخواه تنظیم کنید. همین‌طور جهت بهداشت و سلامت محیط یخچال، فیلتر ضد باکتری و بوگیر در داخل آن تعبیه شده است.

یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰ با توجه به اندازه و حجم مواد غذایی دارای ۵ طبقه محکم و نشکن می‌باشد و همچنین در قسمت پایین آن یک محفظه برای نگهداری سبزی و میوه دارد. لاستیک دور درب یخچال دارای خاصیت جذب و ضد باکتری است که در حین کارکرد صدای خیلی کمی دارد. در قسمت داخلی درب آن ۶ طبقه برای قرار دادن انواع بطری نوشیدنی و مواد بسته بندی شده تعبیه شده است. یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰ دارای سیستم های هشدار دهنده افزایش دما، خنک کننده سریع و عیب یاب اتوماتیک است. با تعبیه آبسردکن آن دسترسی سریع و آسان به آب فراهم شده است که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی دیگر نیازی به باز کردن درب آن نیست.

ظرفیت مجموع یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰، ۶۴۴ لیتر است که ۲۵۷ لیتر آن برای فریزر و ۳۸۷ لیتر آن برای یخچال می‌باشد. هم بر روی یخچال و هم بر روی فریزر آن پنل دیجیتالی تنظیمات نصب شده است که مجهز به نمایشگر دیجیتالی است. با استفاده از این پنل بدون باز کردن درب یخچال، می‌توان تغییراتی از قبیل فعال کردن سیستم سرمایش و تنظیم دما را اعمال کرد. دستگیره‌های این یخچال فریزر به صورت کلاسیک هستند. یکی از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت جابجایی طبقات متعدد آن در یخچال و قابلیت انجماد سریع در فریزر آن می‌باشد. همچنین سیستم هشدار دهنده درب جهت بستن درب‌ها برای آن تعبیه شده است.

  • یخچال فریزر دوقلو ۱۷۰۰I

یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰I یکی دیگر از لوازم خانگی پارس است که ترکیب فریزر بدون برفک ۱۷۰۰I و یخچال لاردر ۱۷۰۰I می‌باشد که دارای ارتفاع ۱۷۰ سانتی متر و عرض ۱۲۷ سانتی متر است. این محصول با در کنار هم قرار گرفتن یک فریزر و یک یخچال تشکیل شده است که نیازهای هر خانواده‌ای را برطرف می‌کند. همچنین می‌توان هر کدام از آن‌ها را به تنهایی استفاده کرد و لازم نیست که در کنار هم قرار بگیرند. فریزر این یخچال فریزر پارس کشوهای کوچک و بزرگ دارد که منجمد شدن مواد غذایی به سرعت و به راحتی انجام می‌گیرد و دسترسی به این مواد ساده است.

روی درب یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰I طبقات متعددی قرار گرفته است تا انواع بسته‌ها و مواد غذایی در آن‌ها قرار داده شوند. علاوه بر این کشوها و طبقات، یک محفظه‌ای برای آن تعبیه شده است که مواد غذایی، سبزیجات و میوه را در یک دمای مناسب سرد می‌کند. صدای یخچال فریزر پارس مدل دوقلو ۱۷۰۰I خیلی کم است و شنیده نمی‌شود. بر روی درب آن دکمه‌های کنترلی و نمایشگر نصب شده‌اند و دستگیره‌های این یخچال به شکل استوانه‌ای می‌باشند. این یخچال فریزر دارای ظرفیت ۶۴۴ لیتری است که یخچال آن ۳۸۷ لیتری و فریزر آن ۲۵۷ لیتری می‌باشد. هم بر روی یخچال و هم بر روی فریزر آن پنل دیجیتالی تنظیمات نصب شده است که مجهز به نمایشگر دیجیتالی است.

  • آدرس فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بهار: www.bahar.store
  • شماره تماس فروشگاه بهار: ۰۲۱۹۱۰۲۵۲۵۱

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا