ورزش

لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد

بعد از دستور فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون فوتبال، رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاد.

روند بازار – به گزارش  مهر، موج سوم کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس اقدام فدراسیون پزشکی ورزشی در منعِ فدراسیون فوتبال برای آغاز سروقت مسابقات لیگ برتر را به همراه داشته است.

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: با توجه به بحران کرونا و شرایط هر یک از رشته‌ها، نسبت به ادامه برنامه و فعالیت‌هایشان تصمیم گیری می‌کنیم. در همین رابطه خواستار تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شده‌ایم.

وی با بیان اینکه این درخواست روز گذشته به صورت رسمی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون فوتبال ارائه شد، خاطرنشان کرد: در این نامه خواستار این شده‌ایم که با در نظر گرفتن شرایط کرونا، آغاز مسابقات لیگ برتر در زمان مقرر لغو و به ۱۶ آبان ماه موکول شود.

مسجدی تاکید کرد که در واقع این یک دستور است که به فدراسیون فوتبال فوتبال اعلام شده است.

وی گفت: تمام تصمیمات با هماهنگی وزارت بهداشت اتخاذ می‌شود. پیش از این هم برگزاری دو رویداد در رشته‌های دوومیدانی و سوارکاری را منتفی کرده بودیم. حال تشخیص این بود که لیگ برتر فوتبال به تعویق بیافتد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فعلاً در رابطه با دیگر رشته‌ها و برنامه‌های آنها تصمیم گیری جدیدی نشده است.

سایت سازمان لیگ فوتبال هم ظهر امروز سه شنبه نوشت: «با ابلاغ محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ موکول شد. پیش از این قرار بود رقابت‌ها از ۱۰ آبان آغاز شود، برنامه اصلاحی مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.»

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا