سیاسی

ماجرای ترور فرمانده موساد چیست؟

برخی منابع خبری از احتمال کشته شدن فرمانده جوخه ترور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) طی حمله‌‌ای در شب گذشته اربیل خبر می‌دهند.

به گزارش روند بازار، جزئیات ترور فرمانده جوخه ترور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) اعلام شد.

به نقل از همشهری‌ آنلاین، شب گذشته منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف فرودگاه اربیل و ساختمان کنسولگری آمریکا خبر دادند. رویترز نیز به نقل از یک منبع امنیتی از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل خبر داده بود.

اما صابرین نیوز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که هدف حمله پهپادی شب گذشته ترور برخی مقامات تروریستی آمریکایی و رژیم موقت صهیونیستی بود.

حالا بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در اربیل، گزارش‌های تکمیلی نشان داد که در این عملیات چند خودرو هدف قرار گرفتند.

ساعاتی بعد برخی منابع انگلیسی و عربی گزارش دادند که یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که در این خودروها حضور داشت، هدف اصلی این عملیات پهپادی بود.

اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ (ایلاک رون) آسا فلاتس، فرمانده یگان ترور موساد، در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل واقع در شمال عراق، ترور شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا