اجتماعی

ماجرای غول مه‌پاش شهرداری تهران برای ضد عفونی معابر پایتخت چه بود؟

روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عطایی درباره ماشین مه پاش ۴ تنی شهرداری برای ضد عفونی معابر پایتخت جهت مقابله با کرونا توضیحاتی داد.

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره به کار گیری ماشین مه پاش ۴ تنی شهرداری برای ضد عفونی معابر پایتخت جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: پس از اجرای طرح ضد عفونی معابر تهران که از بازار تهران شروع و در معبر ۱۸ کیلومتری میدان تجریش تا میدان راه آهن اجرا شد کارشناسان ما به دنبال این موضوع بودند که چگونه می‌توان راندمان کاری را بالا ببرند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: با برنامه ریزی‌ها انجام شده سرانجام توانستیم با کمک صنعتگران داخلی ماشین مه پاش ۴ تنی را با قیمت بسیار مناسب تولید و جهت افزایش راندمان کاری برای اولین بار جهت ضد عفونی معبر یافت آباد به کار گیری بگیریم.

عطایی ادامه داد: به دنبال این هستیم تعداد بیشتری از این دستگاه را تولید و در طرح ضد عفونی معابر پایتخت به کار بگیریم، زیرا یکی از مشخصات این دستگاه مه پاش مواد ضد عفونی کننده تا فاصله ۲۵ متری است.

او ادامه داد: در کنار این دستگاه (مه پاش ۴ تنی) به دنبال این هستیم تا نیروهای خدمات شهری را به دستگاه‌هایی تجهیز کنیم که راندمان ضد عفونی معابر و المان‌های شهری افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا