ورزش

مبارزه چهار نماینده ایران برای کسب مدال طلای کاراته

ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در مسکو با صعود نماینده سنگین وزن تیم ملی مردان کشورمان به دیدار نهایی پیگیری شد

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای لیگ جهانی کاراته و در مبارزات وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده بعد از یک دور استراحت «راب تایمرمانس» از کوراسائو را ۴ بر ۳ شکست داد و سپس یک بر صفر از سد «حسین دایخی» از الجزایر گذشت و در ادامه با برتری ۴ بر۲  مقابل «رودیگو» از شیلی به نیمه نهایی راه یافت. 

گنج زاده در مرحله نیمه نهایی «مهدی فیلالی» از فرانسه را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. وی عصر فردا برای کسب مدال برنز به مصاف برنده مبارزه آلمان و گرجستان می رود. 

همچنین حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت ۹ بر یک «وراکوالوا» از روسیه را شکست داد و سپس یک بر صفر از سد «فریدا آلیوا» از آذربایجان گذشت و در ادامه با پیروزی ۵ بر یک مقابل «اوفیه مولولو» از بلژیک راهی نیمه نهایی شد.  سرگروه تیم بانوان ایران در این مرحله باید با «آیومی» از ژاپن مبارزه کند. 

در همین وزن صالح اباذری که در توکیو به نشان نقره دست یافته بود، دور نخست برابر «دانیل جینسکی» از کانادا ۲ بر یک باخت و حذف شد. 

بعد از ذبیح الله پورشیب،سارا بهمنیار و رزیتا علیپور، گنج زاده چهارمین نماینده ایران در مبارازت پایانی است و برای کسب مدال طلا مبارزه خواهد کرد. ضمن اینکه طراوت خاکسار و بهمن عسگری نیز برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد. 

این دوره از مسابقات با حضور  ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در سالن ورزشی «جورجیفسکی» شهر مسکو جریان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا