اقتصادی

مجوز صادرات ۴۰۰ هزار رأس دام عشایر صادر شد

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: مجوز قرنطینه بیش از ۴۰۰ هزار راس دام صادر شده که پس از انجام مراحل دامپزشکی، صادرات در روزهای آینده انجام خواهد شد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، عباس پاپی‌زاده در حاشیه همایش تکریم شبانان و گله‌داران در خوزستان اظهار داشت: مجوز قرنطینه بیش از ۴۰۰ هزار راس دام صادر شده که پس از انجام مراحل دامپزشکی صادرات در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که پارسال انجام و امسال نیز تکرار شد صادرات دام زنده عشایر بود که اثر آن در معیشت عشایر قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: نگاه خوب دولت سیزدهم باعث شد در سال ۱۴۰۱ تصمیمات خوبی در بودجه عشایر گرفته شود که اثرات آن را می‌بینیم.

وی گفت: در بودجه عمرانی، بودجه راه، و آب عشایر کشور رشد چشمگیری را شاهد هستیم به طوری که در بعضی از ردیف‌های بودجه تا هشت هزار درصد رشد به دست آمده است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: در بحث بودجه و اعتبارات استان خوزستان هم اعتبارات ملی که در گذشته به این استان برای تامین آب شرب مورد نیاز، مرمت و احداث راه پرداخت می‌شد تا ۱۰ برابر برای سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا