اقتصادی

محله های ارزان تهران برای خرید آپارتمان

این روزها خرید خانه یکی از دشوارترین قدمی است که یک جوان می تواند برای زندگی خود بردارد. با رشد تورم بسیار بالا قیمت خانه روزانه در حال افزایش می باشد و همین موضوع باعث شده تا خرید یک آپارتمان برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شود. با این حال دولت تسهیلات بسیاری مانند وام خرید مسکن را مطابق با شرایطی خاص در اختیار اکثر مردم قرار داده تا بتوانند با استفاده از این وام ها خانه ای برای خود خریداری کنند اما خوب این مسیر هم دشواری های خود را دارد که باز هم بسیاری از افراد هستند که نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند. به همین دلیل باید به دنبال محله های ارزان تهران باشند تا بتوانند در این محله ها خانه ای برای خود خریداری کنند.

محله های ارزان تهران برای خرید خانه

طبق تحقیقاتی که انجام شده محله های ارزان تهران ، مناطق ۱۸ و ۱۹ معرفی شده اند که باز هم افراد ترجیح می دهند در این مناطق بیشتر اجاره نشین باشند تا خانه در آن ها خریداری کنند. از طرفی شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت خانه باعث شده تا افرادی هم که اجاره نشین هستند به فکر کوچ کردن از تهران باشندو به حومه تهران نقل مکان کنند.

به طور کل مناطق و محله ها برای خرید آپارتمان ارزان تهران: منطقه ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸،۱۹ و ۲۰ معرفی شده اند. که رشد جمعیت در آن ها بیسیار بوده است و اکثر مردم این مناطق را برای خرید آپارتمان ارزان انتخاب می کنند. اما تنها مسئله ای که باید به هنگام خرید آپارتمان در این مناطق به آن توجه کرد این می باشد خانه های نوساز بسیار کم می باشد و اکثر خانه ها قدیمی هستند که بافت فرسوده ای هم دارند اما با قیمتی بالا به فروش میرسند.

معرفی محله های ارزان تهران

منطقه ۱۵ در جنوب شرقی تهران می باشد که بخش های مهم آن مانند: افسریه، شوش،بیسیم، شهرک مسعودیه،جاده خاوران و… می باشد و بزرگراه هایی که در این محدوده واقع شده اند شامل: امام علی، آزادگان، بعثت، خاوران می باشد. ساخت و سار در این منطقه رشد خوبی داشته است اما نکته ای که بهتر است بدانید این می باشد که خانه های نوساز قیمت بالایی دارند و باز هم خرید را برای افراد کم درآمد سخت کرده اند.

منطقه ۱۶ یکی از محله های قدیمی در جنوب تهران می باشد که دارای خانه های بسیار قدیمی و کوچه هایی با بافت های فرسوده و قدیمی میباشد. محل هایی مانند: خزانه، شهرک بعثت، جوادیه، نازی آباد، یاخچی آباد، چهارصد دستگاه، هلال احمر و… می باشد در این محله های امکانات تا حد زیادی وجود دارد اما به دلیل بافت قدیمی که دارد انتخاب درستی برای خرید خانه نمی باشند.

منطقه ۱۷ یکی از محله های ارزان تهران می باشد که در جنوب غربی تهران واقع شده است برخی از محله های آن شامل: فلاح،اما زاده حسن، آذری، یافت آباد، خزانه، قلعه مرغی و … می باشد. دسترسی این محله ها بسیار خوب می باشد و خانه های نوساز در این منطقه رشد خوبی داشته است اما قیمت آن ها با امکاناتی که دارد بسیار بالا می باشد و خانه های ارزان دارای قدیمی می باشند و با اینکه خانه ها نوساز شده اند اما خیابان ها همچنان بافتی فرسوده و سنتی دارند همچنین تراکم جمعیت نسبت به محله ها و مناطق دیگر بسیار می باشد. علاوه بر این قرار گرفتن این منطقه در وسط شهر ، و در نزدیکی آزاد راه ها ، باعث شده تا این منطقه و محله هایش به عنوان آلوده ترین مناطق از نظر آب و هوایی شناخته شود.

منطقه ۱۸ تهران در جنوب غربی قرار گرفته است و نسبت به باقی محله های ارزان تهران بافتی نوسازتر دارد و دسترسی آن به مراکز آسان تر می باشد. در این محله می توانید خانه های قدیمی را نیز مشاهده کنید. محله های منطقه ۱۸ شامل: شهرک فردوس، هفده شهریور، شهرک ولیعصرو … می باشند. جمعیت این منطقه به دلیل دسترسی که دارد بسیار بالا می باشد اما قیمت خانه های نوساز آن باز هم اجازه نداده تا اکثر جوانان بتوانند در این منطقه خانه ای برای خود خریداری کنند.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان ارزان قیمت

با معرفی محله های ارزان تهران باز هم به این نتیجه رسیدیم که خرید خانه در این مناطق هم کمی دشوار شده است چرا که در برخی منطقه ها بافت های فرسوده بسیار به چشم می خورد و در برخی مناطقی که خانه های نوساز وجود دارد بسیار گران می باشد که روز به روز هم گرانتر می شوند.

اما در ادامه می خواهیم به شما منطقی را پیشنهاد کنیم که می توانید با خرید آپارتمان ارزان قیمت هم سرمایه گذاری خوبی را تجربه کنید و هم خانه ای نوساز و شیک را برای خود خریداری کنید. یکی از بهترین محله ها برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان ارزان شهر جدید پردیس می باشد که تنها ۱۷ کیلومتر با شرق تهران فاصله دارد به همین دلیل دسترسی را بسیار آسان کرده است.

شهر پردیس امکانات بسیار کاملی دارد که شامل ۱۱ فاز می باشد که هر کدام رشد بسیار خوبی داشته اند و این روزها نظر بسیاری از افراد را برای خرید آپارتمان و سرمایه گذاری به خود جلب کرده اند. نه تنها می توانید در این شهر خانه ای نوساز، شیک و بزرگ خریداری کنید بلکه خیالتان راحت است که با رشدی که دارد ارزش پول شما افزایش پیدا کرده و محیطی آرام و خوش آب و هوا را برای ادامه زندگی انتخاب کرده اید.

خرید خانه در این شهر به چندین صورت امکان پذیر می باشد:

  • آپارتمان های شخصی ساز و آماده
  • خرید خانه های مسکن مهر
  • خرید امتیاز آپارتمان که بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

دومین محله ای که در اطراف تهران می توانیم به شما معرفی کنیم شهر جدید پردیس می باشد که این روزها نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است در این شهر فازهای وجود دارد که خانه های ویلایی در ان ساخته شده است و رشد بسیار چشمگیری داشته همچنین می توانید در فاز های دیگر آن خانه ای ارزان و نوساز خریداری کنید این شهر همچنان در حال رشد می باشد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری آن را انتخاب کنند. همچنین می توانید با خرید امتیاز آپارتمان از ملکاژان این اطمینان را حاصل فرمایید که در سال های بسیار نزدیک خانه ای نوساز با بهترین متریال را دریافت خواهید کرد با پرداخت قسطی مبلغ آن می توانید صاحب خانه ای نوساز بزرگ شوید.

همچنین در مجله ملکاژان مطالب مهمی پیرامون موضوعات شهر های جدید اطراف تهران و یا سایر پروژه های خرید اقساطی اپارتمان اگاه شوید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا