اقتصادی

تکذیب مالکیت ایران بر محموله نفتی توقیف شده

روابط‌ عمومی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محموله نفتکش MT- ARMAN ۱۱۴ که چندی پیش با اعلام گارد ساحلی کشور اندونزی به علت آنچه که حمل و نقل غیر قانونی و انتقال غیر مجاز به کشتی دیگری نامیده شده بود توقیف شد، متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، روابط‌عمومی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: محموله نفت کش MT- ARMAN 114 که چندی پیش با اعلام گارد ساحلی کشور اندونزی بدلیل آنچه که حمل و نقل غیر قانونی و انتقال غیر مجاز به کشتی دیگری نامیده شده بود، متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست.

این اطلاعیه می افزاید: اخبار منتشر شده در خصوص انتساب محموله این کشتی به جمهوری اسلامی ایران فاقد هرگونه اعتبار بوده وبا هدف فضا سازی منفی علیه کشورمان صورت پذیرفته است.

توقیف نفتکش

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا