اقتصادی

محور چالوس تا اطلاع بعدی مسدود است

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران – شمال انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر معصومی گفت: تردد روان در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد گزارش شده است و محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران – شمال انجام می‌شود.
معصومی افزود: ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شنگلده، بایجان و سه راهی چلاو و در آزادراه تهران – پردیس محدوده جاجرود گزارش شده است، اما در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت ترددد روان است.
همچنین محور‌های شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی هستند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و مهرشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک را اعلام کرد.

به نقل از: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا