اجتماعی

مدارس تا پایان سال غیرحضوری می‌شوند؟ | آخرین تصمیم آموزش و پرورش

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد؟»، گفت: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.


به گزارش روند بازار به نقل از فارس، ماجرای سریالی مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و نگرانی‌هایی که از این بابت به وجود آمده است، موجب شد که برخی از افراد پیشنهاد مجازی شدن مدارس را مطرح کنند؛ موضوعی که البته در دوره کرونا و بارش برف و آلودگی هوا به وفور انجام شد و در نهایت یک روز وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که دیگر مدارس با هر موضوعی غیرحضوری نخواهد شد.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص اینکه «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد؟»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا