مراقبت از سالمندان بالای ۸۰ سال

افراد بالای ۸۰ سال باید در فضای فوق العاده خوبی زندگی کنند. آنها نباید از چیزهای کوچک عصبی و ناراحت باشند. ما باید قوی و سالم بمانیم. مراقبت از سالمندان همراه و پشتوانه ای مطمئن است. پیری شایسته احترام و رفتار انسانی است. پیری همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد. بیایید با هم به پدربزرگ و مادربزرگ خود کمک کنیم تا مراقبت مناسب را انجام دهند. اکنون مراقب باشید. عزیزان شما سزاوار پیری شایسته هستند.

مشکلات سالمندان بالای ۸۰ سال

سالمندان مشکلات سلامتی دارند:

ویژگی های پرستاری از سالمندان بالای ۸۰ سال

افراد مسن نیاز به مراقبت ویژه دارند. آنها باید از مراقبت های پزشکی حرفه ای و حمایت اجتماعی برخوردار شوند. سالمندان بالای ۸۰ سال نمی توانند بهداشت فردی را رعایت کنند، غذای خود را تهیه کنند و کارهای خانه را انجام دهند. آنها به دوران کودکی می افتند و دمدمی مزاج می شوند.

ظاهر زخم بستر اغلب اتفاق می افتد. بنابراین لازم است برای تغییر وضعیت بدن، تشک مخصوص ضد دکوبیتوس با تخت مجهز با اضافات مکانیکی تهیه شود. تخت از ایجاد زخم بستر در افراد بستری جلوگیری می کند.

ویژگی های مراقبت:

اصول مراقبت از سالمند:

عوارض احتمالی در مراقبت از افراد بالای ۸۰ سال

سالمندان به کسانی که از آنها مراقبت می کنند وابسته می شوند. بنابراین تغییر پرستاران و دستیاران تاثیر بدی روی آنها می گذارد. این می تواند شخص را ببندد و او را بسیار ناراحت کند. ما توصیه می کنیم مراقبان خود را بیشتر تغییر دهید.

فعالیت های اوقات فراغت باید مفید باشد. کار با دست یا سر به شما این فرصت را می دهد که تغییرات مغزی را تجربه کنید. ورزش شما را ادامه خواهد داد. حضور اقوام بعد از ۸۰ سال همیشه به نفع سالمندان است. در خانه، باید چیدمان مبلمان را به طور کامل تغییر دهید، قفل درها و وسایل غیر ضروری را از بین ببرید.

به دلیل مشکلات بسیار، بستگان نمی توانند از بستگان خود مراقبت شایسته ای انجام دهند. ما به شما توصیه می کنیم ازخدمات پرستاری بهار  کمک بگیرید . باور داشته باشید که کارکنان ما به شما کمک می کنند تا مراقبت های با کیفیتی را برای ادامه زندگی پدربزرگ و مادربزرگ سالمند خود ارائه دهید. متخصصان ما از شما مراقبت خواهند کرد .

مزایای مراقبت حرفه ای برای سالمندان

مزایای مراقبت از سالمندان در خانه:

چگونه یک فرد بالای ۸۰ سال می تواند با پرستار خود سازگار شود؟

اقدامات ما:

– ما به سازگاری در سطح اخلاقی کمک می کنیم.

– کار روانشناسان.

– ارتباط با همسالان.

– اثاثیه منزل

– رویدادهای منظم

– پیاده روی های مکرر

– مراقبت با کیفیت با هر سوالی کمک کنید امکان تماس با اقوام.

پرستاران ما مانند  یک خانواده است که همه آماده کمک به یکدیگر هستند. عشق و دوستی بزرگسالان در فضای آرام ما حاکم است.

خروج از نسخه موبایل