اجتماعی

مراقب این هشدار وزیر بهداشت باشید

وزیر بهداشت،با اشاره به فعالیت پایگاه های اورژانس بیمارستان ها و… در ایام تعطیلات نوروزی گفت:‌ از تعطیلات عید، مدت زیادی باقی مانده و ما نگران حوادث ترافیکی هستیم که به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد.

به گزارش روند بازار، هشدار وزیر بهداشت درباره چیست؟

به نقل از همشهری آنلاین، دکتر بهرام عین‌اللهی در مورد آمارهای نوروزی با بیان اینکه در این چند روز همه جا تعطیل بوده اما کادر بهداشت و درمان همچون گذشته فعال بودند گفت: ترافیک امسال بیشتر از سالهای قبل بوده بگونه ای که حدود۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است، بنابراین پرسنل ما نیز فعال‌تر کار می کردند به گونه ای که امسال ۸۲۶ هزار مراجعه داشتیم که ۱۷۲هزار بستری شدند و همچنین ۱۹۸هزار بازرسی انجام شد و ۲۱۶هزار ماموریت داشتیم.

وی با اشاره به تصادفات نورورزی و بیان اینکه ۱۱ هزار بیمار و مصدوم را به صورت زمینی و هوایی منتقل کردیم که متاسفانه ۲۳۰ فوتی ثبت شده به علت حوادث ترافیکی گفت: ۴۷ هزار بیماران قلبی، تنفسی، مسمومیت، سوختگی و… داشتند، دیده شدند که ۲۴هزار درمان در محل و ۲۳هزار اعزام انجام شد.

وزیر بهداشت افزود: پایگاه های اورژانس بیمارستان ها و… همه فعال بودند اما از تعطیلات عید، مدت زیادی باقی مانده و ما نگران حوادث ترافیکی هستیم که به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا