اقتصادی

عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به شرایط مساعد عرضه، فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در خرده فروشی ها تخلف و گرانفروشی است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی های میدانی نشان می دهد که طی روزهای اخیر، قیمت مرغ در خرده فروشی ها به بالای نرخ مصوب رسیده که این موضوع با واکنش مصرف کنندگان روبرو شده است چراکه مسئولان وزارت جهاد و اتحادیه مرغداران از ماه ها قبل به طور مداوم صحبت از مازاد تولید و ثبات قیمت مرغ در ایام پایانی سال می کنند.

این درحالی است که مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، مشکلی در عرضه مرغ نداریم.

به گفته او، عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است و همواره بازرسان وزارت جهاد، سازمان حمایت و اصناف برخورد تعزیراتی با متخلفان خواهند داشت.

امراللهی گفت: از ۳۰ بهمن طرح تشدید نظارت آغاز شده است و هر خرده فروشی که بخواهد مرغ یا گوشت قرمز را بالاتر از نرخ مصوب عرضه کند، برخورد تعزیراتی می شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا