کسب و کار

مرکز فروش ضدیخ و لوازم مصرفی بی ام و

ضد یخ بی ام و جزو یکی از محصولات غیر قابل حذف، لازم و ضروری برای خودرو بی ام و در فصول سرد و حتی گرم سال می‌باشد که از کاربردهای فراوانی برخوردار است. به علت وجود نمونه‌های بسیار تقلبی، جعلی و فیک از این محصول در بازار پیدا کردن نسخه اصلی، باکیفیت و عالی آن کاری سخت محسوب می‌گردد. از طریق سایت لوازم یدکی بی ام و محمد که در ادامه معرفی خواهیم نمود، شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید نوع درجه یک این محصول یعنی ضد یخ بی ام و نامبر وان اقدام فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول با ما همراه بمانید.

ضد یخ چیست؟

پیش از بررسی اختصاصی ضد یخ بی ام و، در ابتدا تصمیم گرفتیم که اصلا بگوییم این محصول کاربردی چیست؟ بنابراین؛ در پاسخ به این سوال شما عزیزان می‌خواهیم بگوییم که ضد یخ جزو یکی از ماده‌های افزودنی برای کاهش نقطه انجماد مایعات با پایه آب و یا افزایش نقطه جوش مایعات محسوب می‌گردد. به عبارت دیگر برای اینکه خودرو بی ام و و سایر خودروها نظیر پژو در فصل زمستان عملکرد مناسبی داشته باشند، بایستی از عنصر حیاتی یعنی ضد یخ برای این کار کمک گرفت. برای خرید ضد یخ بی ام و، به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه نمایید.

معرفی سایت لوازم یدکی بی ام و محمد

یکی از سایت‌های پرطرفدار و معتبر برای خرید انواع محصولات سری‌های مختلف خودرو بی ام و سایت لوازم یدکی بی ام و محمد است که از طریق آن می‌توان نسبت به خرید تجهیزات اصل نظیر ضد یخ بی ام و ، اکتان بی ام و ، فیلتر روغن بی ام و و … اقدام نمود. سایت لوازم یدکی بی ام و محصولات اصل و اورجینال را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ضد یخ از چه مواد و عناصری تشکیل شده است؟

در داخل ضد یخ ترکیبات شیمیایی مختلفی وجود دارند که می‌توان به آب مقطر، اتیلن گلیکول که نوعی الکل است و هم‌چنین پروپیلن گلیکول اشاره نمود. البته علاوه بر این ترکیبات اصلی در داخل ضد یخ‌ بی ام و ترکیبات دیگری نیز وجود دارند که به کمک آن‌ها هدف اصلی ضد یخ یعنی خنک کردن اتومبیل‌‌ها به درستی انجام می‌گیرد.

برای خرید بهترین نوع از ضد یخ مخصوص و اورجینال برای خودرو بی ام و و سایر تجهیزات و قطعات اصل و اورجینال برای جبران و تعمیر قطعات فرسوده و دارای ایراد و عیب، کافیست همین حالا به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه فرمایید و نسبت به خرید انواع محصولات دلخواه خود اقدام کنید.

مرکز فروش ضدیخ و لوازم مصرفی بی ام و

کاربرد ضد یخ چیست؟

شاید اصلا ندانید کاربرد ضد یخ چیست؟ به همین خاطر در این قسمت از مقاله از سایت لوازم یدکی بی ام و محمد تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با کاربردهای این محصول ویژه آشنا سازیم. لازم به ذکر است که بگوییم کلیه کاربردهای ذکر شده تنها متعلق به ضد یخ بی ام و نیست و این کاربردها به صورت کلی بیان شده‌اند و تمامی ضد یخ‌ها دارای این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌باشند.

افزایش ایمنی و عملکرد صحیح موتور خودرو

ایمنی و عملکرد صحیح هر خودرویی نظیر بی ام و به ضد یخ آن بستگی دارد؛ چرا که در فصل زمستان و هنگام سرما به کمک این ماده از یخ زدن فضای محفظه‌ی موتور جلوگیری به عمل می‌آید. اگر به شکل دیگری بخواهیم بیان کنیم بایستی بگوییم که رسیدن دمای هوا به نقطه انجماد سبب یخ زدن آب داخل موتور ماشین  و آسیب رسیدن به موتور و نابودی آن خواهد شد.

کمک به بهبود نقطه جوش آب

علاوه بر مورد بالا استفاده از ضد یخ بی ام و مناسب سبب کمک به بهبود نقطه جوش آب موجود در رادیات خودرو می‌شود.

ممانعت و جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی تک تک قطعات فلزی موتور خودرو و افزایش طول عمر موتور خودرو

به عبارت دیگر بدون استفاده از ضد یخ بی ام و در موتور این خودرو طول عمر موتور خودرو کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه بایستی خسارت بسیار سنگینی را برای تهیه موتور جایگزین برای خودرو پرداخت نمود. در نتیجه؛ بهتر است برای در امان ماندن از هرگونه خسارت بی‌رویه در زمان‌های مناسب نسبت به خرید ضد یخ بی ام و از طریق مراکز مجاز و معتبر همچون سایت لوازم یدکی بی ام و محمد اقدام فرمایید.

نگهداشتن آب در دمای مناسب

ضد یخ تنها مناسب فصل  زمستان نیست و بلکه به کمک ضد یخ در فصل تابستان به میزان مشخص و بسته به نوع خودرو آب موجود در خودرو را می‌توان در دمای مناسب نگهداری کرد و این گونه از جوش آمدن آب در تابستان جلوگیری کرد.

جلوگیری کردن از الکترولیز مایع خنک کننده

مایع خنک کننده نیز جزو یکی از مایع‌های بسیار مهم است و زمانی که از ضد یخ کمک می‌گیرید، از الکترولیز مایع خنک کننده جلوگیری می‌شود. در نتیجه؛ به مرور زمان آسیبی به سیستم خنک کننده اتومبیل شما وارد نمی‌گردد.

چگونه بهترین ضد یخ بی ام و را خریداری نماییم؟

برای انتخاب یک ضد یخ مناسب برای هر خودرویی از جمله بی ام و بایستی با مشخصات و فاکتورهای یک ضد یخ مناسب آشنا باشید که به همین خاطر به موارد زیر بایستی در این باره اشاره نمود:

  • عدم داشتن تاثیرات نامناسب بر روی لاستیک‌ها
  • داشتن نقطه جوش بالا به دلیل عدم رسوب در شرایط تنش حرارتی
  • انتقال حرارت
  • داشتن حداقل مواد سمی و شیمیایی برای عدم آسیب رسانی به محیط زیست
  • عدم داشتن هرگونه بوی بد و نامطلوب
  • داشتن ضریب انبساط حرارتی بسیار پایین برای عمل مناسب در تغییرات دمایی مختلف

برای خرید بهترین ضد یخ بی ام و با مشخصات نامبرده کافیست به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه فرمایید.

  • ویسکوزیته مناسب در دمای پایان برای نمایش بهترین عملکرد
  • محافظت از خوردگی فلزات در موتور
مرکز فروش ضدیخ و لوازم مصرفی بی ام و

چه زمانی بایستی نسبت به تعویض ضد یخ بی ام و سایر خودرو‌ها اقدام نمود؟

این سوالِ عده بسیار زیادی از خریداران ضد یخ بی ام و سایت لوازم یدکی بی ام و محمد است که در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم زمانی که شما عزیزان یکی از موارد یا چندین مورد زیر را مشاهده نمودید بهترین زمان تعویض ضد یخ هر خودرویی مانند بی ام و است.

  • مشاهده لایه چربی روی شیشه‌ها
  • ضعف در حرارت و گرمای بخاری نسبت به گذشته
  • خاموش شدن مکرر خودرو به صورت اتوماتیک
  • روشن شدن چراغ هشدار ضد یخ خودرو بی ام و

با خرید ضد یخ بی ام و درجه یک از سایت لوازم یدکی بی ام و محمد و با مشاهده موارد یاد شده می‌توان نسبت به تعویض ضد یخ اقدام فرمود.

چرا سایت لوازم یدکی بی ام و محمد را انتخاب کنیم؟

خودرو بی ام و خودرویی لوکس محسوب می‌گردد و خرید محصولات آن اغلب توسط مراکز معتبر انجام می‌گیرد تا با جنس فیک روبه‌رو نگردید. از طریق سایت لوازم یدکی بی ام و محمد به صورت اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیک و درگاه امن پرداخت، شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید نوع ضد یخ بی ام و ، فیلتر روغن بی ام و و … اصلی و درجه یک انواع سری‌های بی ام و اقدام فرمایید.

ضد یخ بی ام و موجود در این سایت از نوع کولانت آبی با فرمول اختصاصی و ماندگاری بسیار بالا است که برای استفاده بایستی به صورت پنجاه_پنجاه با آب ترکیب شده و مورد استفاده قرار گیرد. برای سفارش این محصول در مقادیر دلخواه برای حفظ دمای خودرو  و حفاظت از موتور آن کافیست به سایت لوازم یدکی بی ام و محمد مراجعه فرمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا