کسب و کار

مزایای استفاده از اورینگ چیست؟

اورینگ به عنوانی یکی از لوازم کاربردی به شمار می رود که به نوعی یک واشر می باشد . این واشرها به صورت مکانیکی برای آب بندی کاربردی هستند . مقطع این واشر به شکل حرف انگلیسی O می باشد. به طور کلی اورینگ ها در دو دسته ی استاتیک و داینامیک دسته بندی می شوند. این اورینگ ها اگر داینامیک باشند ، می توانند این قابلیت را داشته باشند تا در قسمت شفت دوار پمپ یا پیستون های هیدرولیک سیلندر استفاده گردد. به دلیل قیمت بسیار پایینی که اورینگ ها دارند ، برای استفاده در ماشین ها مناسب خواهند بود. از دلایل کاربردی بودن اورینگ ها ویژگی هایی همچون قیمت مناسب و نصب ساده و مقاومت بالا در برابر فشار باعث کاربردی بودن آن ها در موارد زیادی می باشد. در حال حاضر می توانید قیمت پکینگ را به صورت خیلی مناسب از سیل گستر خریداری نمایید.

متداول ‌ترین روش جهت آب ‌بندی در طراحی ماشین آلات از اورینگ ‌ها یاد می شود، زیرا ساخت آن ها ساده بوده ،قیمت بسیار مناسبی داشته ، نصب آن ها ساده و قابلیت اطمینان آن ها بالا است. ویژگی آب‌بندی تا فشارهایی به اندازه ۳۵۰ بار ۵۰۰۰ پوند بر اینچ مربع را برخوردار می باشند.

روغن کاری و اصطکاک در اورینگ ها

به دلیل تماس با پیستون سایش سیلنر اتفاق می افتد و منجر به از بین رفتن اورینگ می شود. لذا جهت افزایش عمر آن لازم است تا در سطح هایی که در تماس با یکدیگر هستند را روغن کاری کرد. ضمن اینکه چنانچه این سطح ها داری زبری و ناهمواری باشند باعث خوردگی و از بین رفتن قطعه خواهند شد. اصطکاک در اورینگ هایی که ثابت نیستند به مواردی بستگی دارد که فشردگی و فشار سیال از جمله ی آن خواهد بود.لازم به ذکر است جنس و سرعت اورینگ نیز در این رابطه می توانند تاثیرگذار باشند.

اخبار مرتبط

مواردی در رابطه با اورینگ

مشخصه‌ های مختلفی درطراحی یک اورینگ دیده می شود که سیستم سیلندر و پیستون از جمله ی ان می باشند. اورینگ ها در سیستم ‌های سیلندر و پیستون ثابت تا فشار ۵۰۰۰psi عمل نموده و استفاده می گردد. این فشار ممکن ایت به صورت ثابت یا متغیر اعمال شود. این قطعه برای آب ‌بندی سیستم ‌های رفت و برگشتی سیلندر و پیستون تا فشار ۵۰۰۰psi ارائه می شود.

با توجه به توانایی تشکیل فیلم محافظ به صورت سیال هیدرولیکی، ممکن است در مواردی شاهد نشتی مختصری شوید. در سیستم ‌های دوار از اورینگ‌ ها نیز استفاده می شود اما توجه کنید که سرعت دوران می بایست کم باشد.

برای آب ‌بندی این قطعه لازم است تا به خوبی میان شیار و دیواره سیلندر به صورت فشرده قرار گیرد. وجود فشردگی منجر به اورینگ در جای خود و در اثر حرکت پیستون،مقداری حرکت کنند اما در شرایط کلی و عادی این چرخش، تاثیری بر عملکرد آن نخواهد داشت.

در سیستم ‌های استاتیک یا دینامیک عامل اصلی نشت سیالات تحت فشار، وقتی به وجود می آید که قطعه ی آن از محل خود خارج و در فاصله بین سیلندر و دیواره پیستون قرار داشته باشد. مواردی مثل فشار سختی، استحکام قطعه ، سیال و میزان فاصله آزاد بین سیلندر و پیستون بر ورود اورینگ‌ ها به داخل فاصله آزاد تاثیر گذار هستند.

قیمت خرید پکینگ در سیل گستر

پکینگ ها یکی از تجهیزات متداول در آبندی شناخته می شوند که کاربرد بالایی را نیز شامل می شوند. اصلی ترین وظیفه پکینگ ها جلوگیری از نشت مایعات در قسمت هایی که به کاربرده می شوند می دانند.جنس و ساختار پکینگ ها معمولا از لاستیک طبیعی یا مصنوعی بوده که با توجه به استفاده از آن ها جنس و ظاهر آن ها متفاوت خواهد بود. قیمت پکینگ ها با توجه به نوع پکینگ در نظر گرفته می شود. در حال حاضر مراکز زیادی در زمینه تولید و فروش انواع پکینگ فعالیت دارند. برای استعلام قیمت پکینگ یا خرید در سایزها و متریال مختلف با ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید پکینگ در سیل گستر

مجموعه سیل گستر

شرکت سیل گستر سالاران به عنوان مرکز اصلی وارد کننده و فروشنده انواع اورینگ، پکینگ و ایکس رینگ و واشر آب بندی شناخته می شود. اینمجموعه همواره در تلاش است تا محصولات مد نظر را در سطح بالایی با کیفیت و در کنار قیمتی مناسب به بازار های فروش ارائه نماید.

مدیرعامل شرکت جناب آقای کرم اکبری از سال ۶۸ و به مدت ۹ سال به عنوان شاگرد در رسته‌ی O-Ring ،Packing  و قطعات لاستیکی ایرانی در بازار چراغ برق مشغول فعالیت گردید. و با تجربه و تلاش بالا نهایت در دی‌ماه ۷۷ اقدام به راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار شخصی و با شراکت با کارفرمای پیشین خود، فروشگاه سالار را در پاساژ قائم افتتاح نمود. این مجموعه د رحال حاضر به دلیل فعالیت های مفید خود ، یکی از مراکز معتبر بوده که همواره می توانید محصولات مودر نظر خود نظیر اورینگ ، پکینگ ، بک آپ رینگ و…. را در سطح بالایی از کیفیت خریداری نمایید.

مزایای استفاده از اورینگ چیست؟

شرکت سیل گستر سالاران به عنوان یکی از وارد کنند و فروشندگان انواع اورینگ، وی سیل و بک آپ رینگ می باشد. جناب آقای کرم اکبری مدیر عامل شرکت بوده که در این مجموعه از سال ۶۸ به مدت ۹ سال به عنوان شاگرد و با کم‌ترین میزان دریافتی در راستای اورینگ و بک آپ رینگ و قطعات لاستیکی ایرانی در بازار مشغول به فعالیت می باشد. در دی‌ماه ۷۷ اقدام به راهاندازی کسب و کار شخصی خود نموده و محصولات آب بندی را با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد. در سال ۷۹ با خرید سهم شریک، صاحب کل امتیاز فروشگاه شدند و به ارائه‌ی محصولات تولیدی داخلی پرداختند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت sealgostar.com مراجعه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا