کسب و کار

مسیر زندگی خود را از جاده ثروت گذر دهید

در زندگی خود باید در ابتدا بهترین مسیر را انتخاب کنید چون بسیاری از مسیرها راه برگشتی ندارند ولی مسیری که ما به شما نشان خواهیم داد تا انتها موفقیت و ثروت خواهد بود.

تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

یکی از پر مصرف ترین کالاها در روزمره ما ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می باشد که تولیدکننده گان بسیاری در کشور دارد. می توان گفت که کمتر کسی است که ازین محصول استفاده نکرده باشد در بسیاری از سوپر مارکتها و مهمانیها یا نذورات از آن بهره می گیرند و بدلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشتر از انواع ظروف یکبار مصرف است.

قیمت دستکش یکبار مصرف

همان طور که گفتیم قیمت دستکش یکبار مصرف با توجه به کیفیت و مواد آن متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به کیفیت آنها برند مورد نظر خود را خریداری نمایید. اما توجه داشته باشید که این محصول باید کاملا بهداشتی بوده و از مواد درجه یک ساخته شده باشد تا سلامت شما را در پی داشته باشد چرا که امروزه برخی تولید کنندگان از مواد بی کیفیت و چند بار مصرف شده استفاده می کنند.

قیمت دستکش یکبار مصرف

خرید گبه فرش

گبه یکی از نوع فرش های دستباف است که در مورد خرید گبه فرش صحبت می کنیم. فرشی عشایری و ایلی، مانند فرش روستایی، ساده که با نقوش برخاسته از محیط زندگی ایل نشینان تهیه شده است. این نوع فرش ها بیشتر در شیراز، بوشهر و ایل قشقایی، بختیاری و لری تولید می شود و از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارد که بعد از تولید به طرق مختلف به فروش می رسد.

خرید گبه فرش

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا