کسب و کار

مسیر موفقیت و کسب درآمد دلاری را چطور هموار کردم

در واقع به دست آوردن درآمد دلاری به سادگی امکان پذیر نیست اما من توانستم با ورود به عرصه زعفران که دارای تقاضای بسیاری در بازار داخلی و خارجی می باشد به این موفقیت دست پیدا کنم و از این طریق به ثروتی عظیم برسم.

زعفران قائنات کیلویی

استان خراسان سهم بزرگی در تولید زعفران قائنات کیلویی دارد. به طوری که ۸۰ درصد سهم تولید زعفران را به خود اختصاص داده، از این رو معروف بوده و خریداران زیادی را هم از آن خود کرده است.

از آنجایی که اصلی ترین میزان خرید و فروش زعفران در این شهر انجام می شود، این استان به عنوان بازار بورس زعفران شناخته شده است. معمولاً قیمت اصلی را تولید کنندگان این منطقه تعیین می کنند.

از انواع مختلف زعفران می توان به زعفران نگین، سوپر نگین، سرگل، پوشال، دسته پیچ و ریشه اشاره کرد.

که در تمام زعفرانهای ذکر شده، زعفران سوپر نگین، درجه یک ترین زعفران بوده و قیمت بالاتری را هم به خود اختصاص داده است. این زعفران برای صادرات به کشور های مختلف تولید شده و توانسته بازار تجارت خوبی را در دست بگیرد.

زعفران در تهران

در حالی که منشا اصلی زعفران در تهران هنوز مورد بحث است، به احتمال زیاد منشا آن ایران است، در آنجا به دلیل خواص دارویی آن مورد احترام بود و مردم برای تقویت میل جنسی، تقویت خلق و خو و بهبود حافظه زعفران می خورند.

زعفران به ادویه آفتابی معروف است، این فقط به دلیل رنگ متمایز آن نیست، بلکه به این دلیل است که ممکن است به روشن شدن و بهبود روحیه شما کمک کند.

در بررسی پنج مطالعه انجام گرفته، مکمل‌ های زعفران به طور قابل‌ توجهی در درمان علائم افسردگی خفیف تا متوسط مؤثر تر از دارونما ها بودند.

مطالعات دیگر نشان داد که مصرف ۳۰ میلی گرم زعفران در روز به اندازه فلوکستین، ایمی پرامین و سیتالوپرام (درمان های مرسوم برای افسردگی) موثر است.

زعفران در تهران

زعفران نگین درجه یک

امروزه زعفران را در انواع گوناگون و در استان های مختلفی از کشور کشت می کنند، زعفران نگین درجه یک نیز از انواع پرطرفدار این محصول در بازار است.

این زعفران دارای اندازه بزرگتر و عطر بهتری بوده و علاوه بر آن از کیفیت بیشتری نیز نسبت به سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است.

زعفران نگین درجه یک را می توان زیباترین نوع زعفران در جهان دانست، امروزه معیارهای بسیاری برای قیمت گذاری این محصول وجود دارد، اما قلم های درشت موثر ترین پارامتر بر قیمت آن است. زعفران نگین از نظر ظاهری دارای کلاله های کاملا جدا از هم می باشد، رنگ این محصول قرمز یکدست است و خوش رنگ بودن موجب زیبایی بسیار آن شده است.

زعفران نگین درجه یک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا