بورس

خبر مهم برای بورس / بلوک «نبورس» معامله می‌شود

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی ناظر بازار، بلوک ۲٫۰۷ درصدی شرکت نهادهای مالی بورس اوراق بهادار تهران روز دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت نیوز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی ناظر بازار، بلوک ۲٫۰۷ درصدی شرکت نهادهای مالی بورس اوراق بهادار تهران روز دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

این عرضه سهام که به صورت نقدی و یکجا در قیمت ۱۲۰۰ تومانی انجام خواهد شد. فروشنده این ۲۹۱ میلیون سهم صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان خواهد بود. در حال حاضر قیمت هر سهم نبورس در بازار ۱۰۹۷ تومان است.

در بازار امروز که با رشد ۰٫۵ درصدی شاخص کل همراه است، شاخص کل هم‌وزن با افت مواجه شده است. در معاملات امروز نماد بورس با افتی یک درصدی و در قیمت ۱۰۸۵ تومانی در حال معامله است. با این حال فرابورس با رشدی نزدیک به دو درصد به قیمت ۱۸۲۶ تومانی رسیده است.

کالا و انرژی هم به ترتیب ۴٫۱ و ۱٫۷ درصد منفی هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا