اقتصادی

معامله ۲۴۸ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران

دیروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران شاهد معامله ۲۴۸ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ بود.

به گزارش روند بازار، مرکز مبادله ایران اعلام کرد: طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا ۳۸۶ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده در این روز،  ۳ میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان به ثبت رسید.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مبادله ایران، ششمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۷۸۳۲ ربع سکه، ۳۰۹۵ نیم سکه و  ۳۰۳۲ تمام سکه به پایان رسید.

ششمین حراج سکه طلا در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۸۳۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

۴۹۵۸ قطعه نیم سکه نیز ثبت سفارش شد که ۳۰۹۵ قطعه با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان تخصیص داده شد.  

از مجموع ۶۷۵۵ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۰۳۲ قطعه با میانگین ۳۴ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

بنا بر اعلام این مرکز، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

طی شش جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۶۸ هزار و ۴۴۱ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل ۵۷ هزار و ۷۳۱ قطعه ربع سکه، ۷۶۷۸ قطعه نیم سکه و ۳۰۳۲  تمام سکه است.

منبع
خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا