کسب و کار

معرفی انواع محصولات فولادی سیم خاردار، فنس، سیم آرماتور بندی در حصار آنلاین

مجموعه حصار آنلاین یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات مفتولی با قیمت و کیفیت مناسب است. از جمله محصولات مفتولی که در این مجموعه به فروش می رسد می توان سیم خاردار، سیم آرماتوربندی، فنس و … را نام برد. که در ادامه قصد داریم تا شما را با مشخصات و ویژگی های هر یک از این سه محصول مهم آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین علاوه بر ارائه محصولات مفتولی انواع مصالح ساختمانی پر کاربرد نظیر پشم شیشه، یونولیت، اسپیسر و ….. را نیز با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رساند. از این رو برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا در صورت تمایل به خرید آنلاین می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت این مجموعه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

سیم خاردار

سیم خاردار که نام انگلیسی آن Barbed wire می باشد، نوعی سیم فولادی با لبه هایی بسیار تیز و برنده است که کاربرد محافظتی دارد، این محصول در میان انواع محصولات فولادی طرفداران بسیاری داشته و از آن برای برقراری امنیت و حصار کشی یک محیط استفاده می شود. برای ساخت سیم خاردار از فولاد نرم استفاده می شود. نصب سیم خاردار به دو روش قابل اجرا می باشد می توان آن را به صورت خطی در یک امتداد نصب کرد و یا اینکه می توان به صورت حلقه های متوالی در یک قطر مشخص یک تا دو متر عرض و طول نصب نمود. وزن پایین این محصول در کنار قیمت مناسبی که دارد باعث شده است تا در کاربرد های متنوعی از آن استفاده شده به طوری که در اکثر مناطق استفاده از آن مشاهده می شود. در اولین مرحله برای اجرای سیم خاردار لازم است قسمت هایی که می خواهیم سیم خاردار در آن جا نصب شود تعیین و علامت گذاری شده و پس از آن اقدام به کشیدن نقشه ی آن کنیم. اصلی ترین نکته در زمان نصب و اجرای این محصول فولادی انتخاب و ساخت بست محکم می باشد در نهایت از انتهای نصب فنس شروع به نصب کرده و تا ارتفاع تعیین شده آن را نصب می نمایند. میله بایستی متناسب با میزان مقاومت و انعطاف پذیری فنس انتخاب گردد. برای مثال سیم خاردار های نوع کششی را می توان تا ارتفاع حدود ۲۵ تا ۳۰ متری نصب کرد.

فنس یا توری حصاری

فنس یا همان توری حصاری، در نتیجه به هم بافته شدن سیم‌های فلزی یا مفتولی ساخته می شود. از آنجایی که برای ساخت فن از فولاد گالوانیزه استفاده شده است از دوام و استحکام بسیاری برخوردار است. با این وجود گاها با هدف بالا بردن کیفیت سطح فنس را توسط روکش PVC می پوشانند. برای ساخت این محصول از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود، و توری حصاری یا فنس را در ضخامت های گوناگون تولید و به بازار عرضه می کنند. در واقع در یک تعریف کلی می توان گفت فنس در نتیجه ی به هم بافته شدن سیم های گالوانیزه در ابعاد و چشمه های مختلف تولید می گردد. توری حصاری در در ابعاد، وزن ، جنس و چشمه های متنوعی تولید می شود که در هنگام خرید آن ها بایستی دقت شود تا مناسب ترین نوع براساس نیاز خریداری شود. از این محصول به منظور ایجاد مرز و حصار کشی اطراف زمین استفاده می شود. همچنین به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت فنس در شرایط آب‌وهوایی گوناگون به طور معمول از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. همین ویژگی در فنس یا توری حصاری سبب شده است طول عمر بالایی داشته باشد.

فنس

سیم آرماتور بندی ( مفتول سیاه )

مفتول سیاه ( سیم آرماتور بندی )  در واقع یکی از مهم ترین ابزار های مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد. با این حال کاربرد این محصول تنها محدود به ساختمان سازی نمی باشد و دارای کاربرد های دیگری مانند قفسه، پارل و … نیز است. قابل توجه ترین ویژگی این محصول انعطاف پذیری خوبی آن است و در دو نوع فابریک و تسمه‌ای در بازار یافت می شود. سیم آرماتوربندی به دلیل قیمت مناسب و همینطور مشخصات و مزیت هایی که دارد با وجود تولید مصالح جدید تر طرفداران خود را از دست نداده و هنوز استفاده از آن رواج بسیاری دارد. در ساختمان سازی از ترکیب بتن و میلگرد آجدار بتن آرمه به وجود می آید که در اصطلاح به آن بتن مسلح شده با فولاد ( میلگرد آجدار) نیز می گویند. در واقع وظیفه اصلی سیم آرماتور بندی ثابت نگه داشتن بتن است. هر چه مقاومت کششی و قدرت انعطاف سیم آرماتوربندی بیشتر باشد در نتیجه کیفیت آن نیز بالا تر است.

سیم آرماتوربندی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا