کسب و کار

معرفی بهترین دوربین های مداربسته خارجی تحت شبکه همراه با جزئیات

در چند سال اخیر به دلیل اهمیت بالای دوربین مداربسته در حفظ امنیت، بازار فروش دوربین‌های مداربسته در ایران چندین برابر شده است. با توجه به تنوع بسیار بالا در برند‌های دوربین مداربسته و فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی آن‌ها، انتخاب درست فروشگاه و برند دوربین مداربسته، بسیار دشوار شده است.

در ابتدا به سوال‌های رایج شما درباره‌ی خرید دوربین مداربسته خارجی پاسخ داده و سپس به معرفی ۴ برند از معتبرترین برند‌های دوربین مداربسته و فروشگاه‌های معتبر فعال در زمینه فروش آن‌ها می‌پردازیم.

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ما اصل است؟ کافیه مدل دوربین مداربسته مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید.

همانطور که می‌دانید هر برند معتبری دارای وب‌سایت اختصاصی خود جهت معرفی برند و محصولات خود می‌باشد. بنابراین با جستوجوی آن توسط موتور‌های جستوجوگر می‌توانید به مشخصات دقیق آن دست یابید. چرا که برای هر محصول یک کاتالوگ و یا دیتا شیت تعریف شده که در این پرونده‌ها تعریف دقیقی از ویژگی‌های محصول ذکر شده است. کافی است مشخصات محصول خود را با مشخصات مندرج در کاتالوگ مقایسه کنید.

لازم به ذکر است که بسیاری فروشگاه‌ها جهت اثبات اصل بودن محصولات خود گواهی اصالت کالا ارائه می‌دهند. بنابراین راه دیگر اطمینان از خرید دوربین مداربسته اصل، خرید آن از فروشگاه‌های این‌چنینی است.

چه گارانتی و خدمات پس از فروشی مناسب است؟ گارانتی مدت دار، حداقل ۲ سال به همراه پشتیبانی حداقل یک ساله

گارانتی مدت دار و پشتیبانی، از جمله مهم‌ترین خدماتی است که یک فروشگاه، همراه با فروش محصول خود بهتر است ارائه دهد. لازم به ذکر است منظور از پشتیبانی، راهنمایی افراد برای استفاده از دوربین‌های مداربسته و امکانات آن و یا نصب دوربین‌ها می‌باشد.

چگونه از اعتبار قیمت دوربین مداربسته باخبر شویم؟ اول آنکه سعی کنید از نمایندگی‌ها خرید کنید، در ادامه از چند فروشگاه و یا نمایندگی استعلام قیمت کرده و سپس دوربین مداربسته با مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

امروزه به دلیل تعدد در فروشگاه‌های ارائه دهنده دوربین مداربسته، هر فروشگاه به نحوی، به نفع خود قیمت محصول را تعیین می‌کنند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید دوربین مداربسته از فروشگاه‌های مختلف استعلام بگیرید.

معرفی ۴ برند از معتبر ترین برندهای دوربین مداربسته تحت شبکه خارجی در ایران

دوربین های مداربسته پاناسونیک PANASONIC

دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک از به روزترین تکنولوژی برخوردار می‌باشد. کیفیت تصویر خروجی آن در مقایسه با تصویر دیگر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه از کیفیت بالاتری برخوردار است. دوربین‌های مداربسته پاناسونیک معمولا به همراه دستگاه ضبط کننده و سرور شبکه پاناسونیک استفاده می‌شوند. این دوربین‌ها در سری ساخت‌های Advidia و iPro به بازار ارائه شده‌اند که سری iPro به جهت امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بخش گسترده‌تری از بازار را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که پاناسونیک جهت ارائه‎ی خط تولید مذکور(iPro) یک شرکت جدا دایر کرده است.

هر یک از دوربین‌های مداربسته تحت شبکه پاناسونیک با ویژگی‌های منحصر به فردشان، به واسطه‌ی آموزش و اجرای قوانین، می‌توانند با هر نوع از اقلیمی تطبیق داده شوند. ویژگی‌های توسعه یافته‌ی نسخه‌های جدید دوربین مداربسته تحت شبکه مانند ردیابی حرکت، ذخیره‌سازی داده‌ها، امنیت سایبری و موارد دیگر دلیلی محکم برای توجیح قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک می‌باشد.

نقاط قوت: سنسور تصویر با حساسیت بالا، زاویه باز دوربین، تنوع بسیار بالا در انواع دوربین مداربسته مانند دام، بالت، اسپید دام و دیگر مدل‌ها، قابلیت ضبط و نمایش تصویر با بیش از ۶۰ فریم بر ثانیه و دید در شب فوق‌العاده

نقاط ضعف: قیمت نسبتا بالا

از جمله معتبرترین فروشگاه‌های ارائه دهنده دوربین مداربسته پاناسونیک در ایران آریا هوشمند سگال بوده که محصولات خود را با ۲۴ ماه گارانتی و ۱ سال پشتیبانی ارائه می‌دهند. همچنین از جمله مزیت‌های خرید دوربین مداربسته پاناسونیک از این فروشگاه، موجودی اکثر کالا‌ها می‌باشد. یعنی برای دریافت اکثر کالا‌ها نیازی به سفارش آن‌ها نبوده و دریافت اکثر محصولات کم‌تر از ۵ روز کاری صورت می‌گیرد.

جهت مشاهده دوربین مداربسته تحت شبکه پاناسونیک در فروشگاه آریاهوشمند اینجا را کلیک کنید.

دوربین های مداربسته داهوا Dahua

داهوا یکی از گسترده‌ترین برندهای تولید کننده‌ی دوربین مداربسته و سایر تجهیزات حافظت تصویری می‌باشد. این محصولات این برند در هانگژو چین تولید می‌شوند. فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده و به واسطه‌ی نمایندگی‌های فراوانی که دارد توانسته فروش خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد. این برند مانند برند پاناسونیک علاوه بر دوربین مداربسته تجهیزات مربوط به نظارت تصویری را نیز تولید می‌کند. ناگفته نماند که کیفیت دوربین‌ مداربسته داهوا اولین عامل در فروش بسیار بالای آن بوده است.

دوربین مداربسته داهوا

نقاط قوت: کیفیت تصویر بالا، توانایی تماشای تصاویر از فاصله‌ی بسیار دور و سیگنال تصویری قدرتمند

نقاط ضعف: دارایی محدودیت در پهنای باند و قیمت نسبتا بالا

جهت خرید دوربین مداربسته داهوا با قیمت مناسب بهتر است از نمایندگی‌های آن خریداری کنید. یکی ار معتبرترین نمایندگی‌های دوربین مداربسته داهوا که از سال ۱۳۹۱ در زمینه‌ی نظارت تصویری شروع به فعالیت کرده است فروشگاه داهوا ایران می‌باشد. یکی از مراکزی است که تنوع بالایی از این برند را ارائه داده و تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر ” داهوا ایران ” ارائه می‌دهد.

جهت مشاهده دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا در فروشگاه داهوا ایران اینجا را کلیک کنید.

دوربین های مداربسته هایک ویژن Hik Vision 

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک‌ویژن یکی از پر فروش‌ترین دوربین‌های مداربسته در بازار امروز می‌باشد. امتیاز این برند برای کشور چین بوده و علاوه بر دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده، سرور شبکه و تجهیزات مربوط به نظارت تصویری را تولید می‌کند. ارائه دوربین مداربسته با کیفیت با قیمت مناسب از جمله اهداف این برند بوده و همواره سعی در تولید محصولات بروز داشته است.

نقاط قوت: نصب آسان، تنوع بسیار بالای دوربین‌ها، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص خطوط ، لنز با کیفیت بالا با قابلیت ارتقا

نقاط ضعف: تنوع کم در دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا، عدم سازگاری با دیگر برندهای دوربین مداربسته و وجود انواع تقلبی آن در بازار

همانطور که گفته شد برای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه خرید با معتبرترین قیمت بهتر است از نمایندگی آن برند خرید شود. با توجه به آنکه تعداد نمایندگی‌های هایک‌ویژن بیشمار هستنند، تشخیص نمایندگی اصلی این برند بسیار دشوار است. یکی از معتبرترین نمایندگی‌های دوربین مداربسته هایک‌ویژن فروشگاه هایک سنتر بوده که طیف بسیار وسیعی از دوربین‌ها و تجهیزات مربوط به نظارت تصویری را از برند Hikvision ارائه داده است.

دوربین مداربسته داهوا

جهت مشاهده دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا در فروشگاه هایک سنتر اینجا را کلیک کنید.

دوربین های مداربسته تحت شبکه Uniview

دوربین مداربسته یونی‌ویو (UNV) ساخت کشور چین می‌باشد. شرکت Uniview داراری تجارب بسیار درخشانی در زمینه IT بوده که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در زمینه نظارت تصویری آغاز کرد. این شرکت دومین تولید کننده در زمینه نظارت تصویری در چین، سومین تولید کننده بزرگ در این کشور و چهارمین شرکت در رده بندی جهانی در زمینه نظارت امنیتی می‌باشد. تخصص اصلی این برند دوربین مداربسته و به طور کلی سیستم نظارت تصویری تحت شبکه می‌باشد. چرا که علاوه بر دوربین مداربسته IP دستگاه NVR و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای سیستم نظارت تصویری تحت شبکه را تولید می‌کند.

نقاط قوت: دارای به روز‌ترین تکنولوژی، دارای تنوع بالا در دوربین‌هایی با قابلیت ضبط تصویر رنگی، وجود نور لیزری دید در شب در اکثر دوربین‌های این برند، برد دید بالا، IR هوشمند، سرعت بالا در ذخیره تصویر

نقاط ضعف: قیمت نسبتا بالا، نداشتند دوربین مداربسته آنالوگ و تجهیزات مورد نیاز برای سیستم نظارت تصویری آنالوگ

فروشگاه‌ای بسیاری این برند را ارائه می‌دهند اما مانند دیگر برند‌ها بهتر است خرید دوربین مداربسته Uniview از نمایندگی‌ Uniview صورت بگیرد. با توجه به آنکه روز به روز به تعداد نمایندگی‌های این برند افزوده می‌شود تشخیص یک نمایندگی معتبر بسیار سخت است. یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش دوربین مداربسته Uniview فن آوران امن یاشار، نماینده انحصاری Uniview در ایران است که تنوع کاملی از محصولات یونی ویو را علاوه بر دوربین مداربسته خارجی به فروش می‌رساند.

جهت مشاهده دوربین مداربسته تحت شبکه Uniview در فروشگاه یونی‌ویو ایران اینجا را کلیک کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا