سیاسی

زاهدی‌وفا برای وزارت کار به مجلس معرفی شد

رئیس مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور برای معرفی محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از صدا و سیما، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور درباره معرفی محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به این شرح قرائت کرد:

در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله دکترمحمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات، سوابق و رئوس برنامه ایشان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم.
دوام توفیقات جنابعالی را خواستارم.
سید ابراهیم رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طبق ماده ۲۰۲ قانون آئین نامه داخلی مجلس این موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع و طبق آئین نامه بعد از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی، گزارش آن به صحن علنی خواهد آمد.

به نقل از: خانه ملت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا