معرفی لپ تاپ اچ پی مدل  ۱۵BS184nia Pavilion

لپ تاپ های اچ پی به دلیل اینکه دارای تنوع زیادی می باشند و برای هر بازه قیمتی، دارای مدل‌های مختلف زیادی هستند انتخاب یک مورد مناسب نسبت به خواسته‌ای که دارید کمی دشوار است و وجود تنوع های زیاد شما در خرید دو به شک می شوید. به همین دلیل برای رفع حس تردید و داشتن یک اعتماد قاطع نیاز به منبعی برای مطالعه بیشتر خصوصیات مدل‌های مختلف لپ تاپ های اچ پی دارید. به همین منظور شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات مدل های مختلف لپ تاپ های HP به وبلاگ mehdiit مراجعه کنید.

ما در این مطلب قصد داریم یکی از خوش قیمت ترین مدل ها را که جزو بهترین سری لپ تاپ اچ پی محسوب می شوند را به شما معرفی کنیم که نام آن لپ تاپ اچ پی مدلPavilion 15 BS184nia  می باشد، پس در ادامه با ما همراه باشید… .

طراحی و ساخت لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15 BS184nia  

بدنه این مدل همانند نسخه قبلی خود یعنی BS174nia دارای بدنه تمام مات است که جنس آن از پلاستیک می باشد. با اینکه بدنه لپ تاپ به ظاهر بزرگ به نظر می رسد، اما به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه، باعث شده که وزن لپ تاپ تا حد زیادی کاهش یابد و حمل آن به آسانی صورت پذیرد. ابعاد دقیق این محصول ۲۳.۸ × ۲۵۳.۸ × ۳۸۰ میلی ‌متر و وزن آن ۲.۱ می باشد که همانطور که گفتیم این وزن برای یک لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی بسیار معقول می باشد.

وجود روکش ماتی که بر روی بدنه پلاستیکی این محصول بکار برده شده باعث می شود که بدنه در برابر جذب هرگونه لکه و کثیفی مقاومت نشان دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های مثبت بخش طراحی لپ‌ تاپ BS184nia به رنگ‌ های استفاده شده در آن بر می‌ گردد. به ‌جای استفاده از رنگ ‌های تکراری مشکی و خاکستری، اچ ‌پی بر روی این لپ ‌تاپ و به بیان کلی تر بر روی این سری لپ ‌تاپ پاویلیون خود از دو رنگ جذاب نقره‌ ای و طلایی استفاده کرده است. استفاده از این دو رنگ جلوه‌ زیبایی را به بدنه لپ ‌تاپ بخشیده‌ اند.

صفحه نمایش

یکی از ویژگی های عالی این محصول داشتن صفحه نمایشی بسیار با کیفیت و عالی که است که اگر بخواهیم منصف باشیم کمپانی اچ پی از این لحاظ برای چنین مدلی کم نگذاشته است. کاربر به عنوان یک سیستم مالتی مدیا می تواند بهترین کیفیت را از نمایشگر این لپ تاپ دریافت کند.

اگر بخواهیم از مشخصات فنی صفحه نمایش این مدل از لپ تاپ های اچ پی بگوییم، باید گفت که صفحه‌ نمایش این لپ‌ تاپ با کیفیت Full HD و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد. درست در بالای صفحه‌نمایش، وب‌کم این لپ‌تاپ قرار دارد. با توجه به قیمت اچ‌پی در لپ‌تاپ BS184nia از وب‌کم با کیفیت HD استفاده شده است که کیفیت بسیار خوبی را برای تماس‌های تصویری در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین میکروفون مربوط به ضبط صدا هم در کنار همین وب‌کم تعبیه شده تا در هنگام ضبط صدای سیستم خنک‌کننده و کلیدهای کیبورد کمتر ضبط شود.

آیا سخت افزار این مدل قدرتمند است؟

می دانیم که این مدل از لپ تاپ اچ  پی جزو لپ تاپ های مالتی مدیا و میان رده محسوب می شود که معمولا در آن ها قطعات سخت افزاری متوسط بکار می رود، اما HP در این مدل از لپ تاپ های میان رده خود از یک سخت افزار قدرتمند استفاده کرده تا کاربران عمومی نیز لذت استفاده از یک لپ تاپ با کیفیت را با قیمت پایین تر تجربه کنند.

در لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15 BS184nia از یک پردازنده کم مصرف از نسل هشتم اینتل یعنی Core i7 استفاده شده است. این پردازنده چهار هسته‌ای سرعتی معادل ۱.۸ گیگاهرتز دارد که در هنگام پردازش‌های سنگین با حالت Turbo Boost، سرعت تا ۴ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. در کنار این پردازنده، از کارت گرافیک Radeon TM530 شرکت AMD استفاده شده است. این کارت گرافیک قدرتمند با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR3، به‌خوبی توانایی پردازش سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را دارد. تکمیل کننده این سیستم سخت‌افزاری، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی از نوع DDR4 است. لازم به‌ ذکر است که حافظه رم لپ‌تاپ BS184nia قابلیت ارتقاء دارد و می‌توانید آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا دهید.

بنابراین با وجود چنین سخت افزاری برای یک لپ تاپ میان رده قطعا گذینه مناسبی برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ اچ پی را دارند خواهد بود، چرا که کاربران در کنار قیمتی مناسب می توانند بهترین کیفیت را تجربه کنند.

کلام آخر

 همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15 BS184nia دارای قدرت پردازشی بالایی بوده و در آن از کانفینگ سخت افزاری قدرتمندی استفاده شده که می تواند هر کاربری را از خود راضی کند، و قطعا یکی از دلایلی که باعث پر فروش بودن این مدل شده همین ویژگی سخت افزاری و قیمت نسبتا معقولی که دارد می باشد.

ما در قسمت پایین از مزایا و معایب این محصول نیز گفته ایم تا بتوانیم از این طریق شما را از انتخاب این محصول مطمئن سازیم:

نکات مثبت:

نکات منفی:

و در آخر از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید از شما کمال تشکر را داریم و امیدواریم که پس از مطالعه این مطلب ذره ای از شک و تردیدتان را برای خرید لپ تاپ کم کرده باشیم.

خروج از نسخه موبایل