کسب و کار

معرفی معجون آراکسا

چکیده : معجون آراکسا، مکملی کامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس مثل HPV (زگیل تناسلی) از برند وست ویژن می‌باشد. خرید معجون آراکسا به شما در کنترل و بهبود بسیاری بیماری‌های دیگر کمک کننده است.

معجون آراکسا، مکملی کامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس مثل HPV (زگیل تناسلی) از برند وست ویژن می‌باشد. خرید معجون آراکسا به شما در کنترل و بهبود بسیاری بیماری‌های دیگر کمک کننده است از جمله:

  • کم خونی
  • کاهش کلسترول
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت حافظه
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • رفع التهابات طبیعی
  • رفع یبوست
  • لاغری
  • کمک به سلامت قلب و پوست اثر بخش است.
  • آراکسا به دلیل اینکه منبع خوبی از ویتامین D می‌باشد، در افزایش رشد موی سر تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌تواند داشته باشد.

تاثیر معجون آراکسا بر بیماری‌ها

معجون آراکسا و زگیل تناسلی

قطعا هر کدام از ما ممکن است در برهه‌ای از زندگی‌ تجربه زگیل داشته باشیم. زگیل یک نوع مشکل پوستی ویروسی است، در واقع یک تومور خوش‌خیم و غیرسرطانی. این تومور در لایه رویی پوست ایجاد می‎‌شود و معمولا بعد از چند هفته از بین می‌‏رود.

زگیل تناسلی یک زائده‌ی نرم و گوشتی است که در نواحی تناسلی ظاهر می‌شود و ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی نوعی بیماری مقاربتی (عفونت منتقله‌ی جنسی) است که برخی از سویه‌های کم خطر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) عامل ایجاد آن هستند. این سویه‌ها با سویه‌های پرخطری که باعث دیسپلازی دهانه رحم و سرطان می‌شوند، متفاوت هستند.

اچ پی وی شایع‌ترین بیماری مقاربتی است. خانم‌ها و آقایانی که از نظر جنسی فعال هستند در معرض عوارض HPV (که زگیل تناسلی را هم شامل می‌شود) قرار دارند. عفونت پاپیلومای انسانی برای خانم‌ها خطرناک‌تر است، چون بعضی از انواع آن باعث سرطان سرویکس (دهانه‌ی رحم) و ولو می‌شوند. کلید اصلی مدیریت این عفونت، مراقبت و درمان است.

معجون آراکسا به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها نظیر B12،D،B3،B5،B6 و مواد معدنی منیزیم، سلنیوم، مس و فیبر، در بهبود زگیل تناسلی مؤثر است.

معجون آراکسا و کم خونی

مشکل فقر آهن بسیار جدی و مهم است، چون این ماده معدنی برای ساخت هموگلوبین، ضروری است. فقر آهن، منجر به پایین آمدن هموگلوبین خون می‌شود. در نتیجه، باید برای رفع آن اقدام کرد. اگر بدن با مشکل هموگلوبین پایین روبرو باشد، بافت‌ها و ماهیچه‌ها اکسیژن کافی دریافت نمی‌کنند و کارآمدی خود را از دست می‌دهند که نتیجه آن بیماری کم خونی است. 

اگرچه انواع مختلف کم خونی وجود دارد، اما کم خونی ناشی از فقر آهن شایع‌ترین نوع در سراسر جهان است. از علل شایع فقر آهن می‌توان به مصرف ناکافی آهن، ابتلا به بیماری التهابی روده، افزایش نیاز به آهن در دوران بارداری، خونریزی شدید در طی دوره‌های قاعدگی یا خونریزی داخلی اشاره کرد. 

علت آنمی هر چه باشد، فقر آهن می‌تواند به علائم ناخوشایندی منجر شود که بر کیفیت زندگی تاثیر می‌گذارند. ریزش مو و کاهش تمرکز و بهره‌وری چند نمونه از این مشکلات هستند.

شما می‌توانید با خرید معجون آراکسا ازاین مشکل پیشگیری کنید این معجون دارای مواد معدنی منیزیم، سلنیوم، مس و فیبر است که در رفع کم خونی تاثیر بسزایی دارد.

معجون آراکسا و پیشگیری از پوکی استخوان

به پوکی استخوان ” بیماری خاموش” نیز اطلاق می‌شود، زیرا معمولا بدون علامت به پیشرفت خود ادامه می‌دهد در بیماری پوکی استخوان، استحکام استخوان کم شده و درنتیجه خطر شکستگی استخوان افزایش می‌یابد. 

استحکام استخوان به دو عامل اصلی بستگی دارد: مقدار توده استخوان (تراکم استخوان) و کیفیت استخوان. مهم ترین علت شکستگی‌های استخوانی در سنین بعد از یائسگی در زنان و افراد مسن، پوکی استخوان است. شکستگی‌های استخوان ناشی از پوکی استخوان، اغلب در استخوان ران، مهره‌های ستون فقرات و مچ دست اتفاق می‌افتد، ولی هر استخوانی ممکن است در اثر پوکی استخوان بشکند. بعضی ازشکستگی‌های استخوان به ویژه استخوان ران، می‌توانند باعث معلولیت دائمی شوند.

معجون آراکسا اکه از ژل رویال طبیعی و ارگانیک در تولید آن استفاده شده است. این معجون مکملی کامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با ویروس‌ها می‌باشد. معجون آراکسا به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی منیزیم، سلنیوم، مس و فیبر، می‌تواند به بهبود پوکی استخوان کمک کند.

معجون آراکسا و پیشگیری از پوکی استخوان

معجون آراکسا و پیشگیری از سرطان

سرطان در واقع یک بیماری نام آشنایی است که در قرن‌ها پیش وجود داشته و همواره مورد توجه دانشمندان و مردم عادی بوده و به عنوان یک بیماری لاعلاج خود را نشان داده است و از طرفی بعد از کنترل بیماری‌های عفونی جایگاه ویژه‌ای در جهت نیاز به پژوهش و تحقیقات به خود اختصاص داده است. 

سرطان از سلول آغاز می‌شود که خود سازنده بافت‌های بدن می‌باشد و بافت‌ها و اندام‌ها را می‌سازند. به طور طبیعی سلول‌ها رشد کرده و بر اساس نیاز بدن به سلول‌های جدیدتر تقسیم می‌شوند. وقتی که سلول ها پیر می‌شوند، می‌میرند و سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.

 گاهی این روند طبیعی دچار اشکال می‌شود. سلول های جدید زمانی که بدن به آنها نیاز ندارد به وجود آمده و سلول‌های پیر که باید از بین بروند به حیات خود ادامه می‌دهند. این تجمع بیش از حد سلول‌ها ایجاد توده‌های بافتی می‌کند که تومور نامیده می‌شود.

معجون آراکسا بخاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد با وجود مواد معدنی تشکیل دهنده راهکاری مناسب و بدون عوارض برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می‌باشد.

معجون آراکسا و پیشگیری از سرطان

نکات مهمی که هنگام مصرف معجون آراکسا باید به آن دقت داشته باشید!

روش نگهداری 

برای نگهداری صحیح آراکسا بدون از دست دادن ویژگی‌های ظاهری، بهترین روش، نگهداری در فریزر می‌باشد. با توجه به اینکه این محصول در دمای عادی از بو و طعم تندتری برخوردار می‌شود، برای سهولت در استفاده، مصرف فریز شده معجون توصیه می‌شود.توجه داشته باشید این محصول باید در حالت عادی در دمای زیر ۲۰ درجه نگهداری شود. 

 زمان مصرف

این معجون را در حالت عادی، روزانه یک نوبت به صورت ناشتا و در موارد خاص یک نوبت هم در شب استفاده کنید. برای اثر گذاری بیشتر تا حدود ۲۰ دقیقه بعد از مصرف آن، از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید.

مقدار مصرف

این محصول را در هر نوبت یک گرم و به صورت زیر زبانی مصرف نمایید تا از اثربخشی کامل آن بهره مند شوید. می‌توانید آن را در یک نوبت روزانه یا در موارد خاص در دو نوبت روز و شب مصرف کنید. 

موارد منع مصرف معجون آراکسا در افراد مختلف

هر محصولی با توجه به مواد اولیه و سازنده آن ممکن است برای برخی افراد منع مصرف داشته باشد. آراکسا در موارد زیر منع استفاده دارد:

  • کودکان زیر ۲ سال و شیرخوار
  • خانم‌های باردار و شیرده
  • سرطان سینه (حتی بعد از بهبود یا تخلیه)
  • در طی دوره شیمی درمانی و پرتو درمانی
  • مصرف داروهای کاهش سطح ایمنی
  • مصرف وارفارین (رقیق کننده قوی)
  • پیوند عضو (از افراد دیگر)
  • مواردی مثل تالاسمی ماژور، فشار خون بالا، سرطان خون، هموفیلی، تیروئید، بیماری‌های خود ایمنی ناشناخته
  • افراد درگیر با بیماری نقرس

در آخر خوب است بدانید که محصولات تولید شده در شرکت وست ویژن تماما بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. این شرکت محصولات متنوعی برای بالا بردن سلامت افراد و بهبود و پیگشیری از بیماری‌ها ارائه کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا