کسب و کار

بروکر ارانته و آلپاری را کامل بشناسید

مقدمه‌ای بر مقایسه بروکر ارانته و آلپاری

بروکر‌های ارانته و آلپاری چه تفاوت‌هایی دارند؟

Errante یا بروکر ارانته که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، یک کارگزاری است که به تجارت فارکس و CFD در کالاها، شاخص‌ها، سهام و ارزهای دیجیتال دسترسی دارد. Errante پلتفرم‌های محبوب MetaTrader 4 و MetaTrader 5 و چندین نوع حساب مختلف را برای معاملات کاربران ارائه می‌دهد. Alpari Group  یا آلپاری یک بروکر ارز خارجی، فلزات گرانبها و CFD است که در سطح جهانی معروف است.
صندوق خیریه آلپاری در سال ۲۰۰۵ توسط آندری داشین با هدف کمک به کودکان از جمهوری تاتارستان برای دستیابی به امکانات بدون توجه به پیشینه اجتماعی-اقتصادی یا ناتوانی‌های ذهنی و جسمی آنها تأسیس شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو بروکر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بررسی بروکر ارانته و بروکر آلپاری را بررسی کنیم.

مزایای بروکر ارانته چیست؟

بروکر Erante را از ۹ جهت (اعتماد / ثبات، کارمزد، ابزار قابل معامله، انواع حساب، سپرده / برداشت، تحقیق، پشتیبانی مشتری، آموزش، پلت فرم / ابزار) ارزیابی کرده‌اند و این کارگزاری در همه این زمینه‌ها نمره خوبی کسب کرده ‌است. Errante در زمینه انواع حساب و سپرده و برداشت عالی بود. همچنین به این نتیجه رسیده‌اند که Errante در مقوله Fees رقابتی عمل می‌کند.
 اما همچنان در زمینه پژوهش جای پیشرفت دارد. مبتدیان می‌توانند از یک حساب معاملاتی آزمایشی نامحدود و امکان تجارت با استفاده از لات‌های کوچک بهره ببرند. معامله گران پیشرفته می‌‌توانند از مزایای بسیار زیاد این بروکر استفاده کنند. این امکانات شامل اسپرد‌ها و قابلیت‌های معاملاتی الگوریتمی پلتفرم متاتریدر است. ارانته و آلپاری هر دو بروکر‌های معروفی هستند که قابلیت‌های متفاوتی دارند‌.

مراحل افتتاح حساب در بروکر ارانته

مراحل افتتاح حساب در بروکر ارانته

  • از طریق این لینک وارد صفحه افتتاح حساب شوید.
  • فرم ثبت نام اولیه را تکمیل کنید.
  • یک ایمیل برای تایید آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود؛ آنرا تایید کنید.
  • در صفحه باز شده، فرمی قرار دارد که در آن اطلاعات تکمیلی را وارد کنید.
  • مدارک خود را آپلود کنید:
  • مدرک مربوط به تایید هویت که می‌تواند پاسپورت یا پشت و روی کارت ملی یا گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • مدرک مربوط به تایید آدرس که می‌تواند قبض خدمات شهری یا تصویر صورت حساب بانکی یا بیمه نامه خودرو باشد. در این مدرک حتما باید مشخصات  و آدرس محل سکونت شما ثبت شده باشد.
  • منتظر تایید مدارک باشید که معمولا در همان روز و خیلی سریع انجام می‌شود و نتیجه از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

تفاوت بروکر ارانته با سایر کارگزاری‌ها چیست؟

چه چیز بروکر ارانته را از سایر کارگزاران متمایز می‌کند؟ Errante   اسپردهای نسبتاً فشرده و کارمزدهای رقابتی را در طیف وسیعی از حساب‌ها ارائه می‌دهد. تجارت کپی قابل استفاده بوده و می‌توان از آن برای تقلید از استراتژی‌های معامله گران موفق یا برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق استفاده کرد. معامله گران حرفه‌ای و تاجران می‌توانند با استفاده از یک رابط متمرکز واحد با یک حساب MAM (Multi-Account-Manager)  چندین حساب باز کرده و همزمان در همه آن‌ها معامله کنند. 
سطوح بالایی از اهرم در نهاد فراساحلی (offshore) در دسترس است. Errante   برای چه کسانی مناسب است؟ Errante   می‌تواند برای معامله گران حرفه‌ای که خواهان اسپردهای فشرده، اهرم بالا و ابزارهای پیچیده معاملاتی هستند، کاربردی باشد. مبتدیان همچنین می‌توانند از دسترسی به معاملات کپی، حساب‌های آزمایشی با استفاده از لات‌های کوچک بهره مند شوند.

 اسپرد آلپاری و ارانته

 اسپرد آلپاری و ارانته

 در بازار فارکس درست مانند هر بازار مالی، هر زمان که یک موقعیت جدید باز کنید، هزینه‌های تراکنش محاسبه می‌شوند. در فارکس، این هزینه تراکنش «اسپرد» نامیده می‌شود و نشان‌دهنده تفاوت بین قیمت‌های Bid  و Ask   یک جفت ارز است. با این حال، برای اینکه بفهمید کارگزاران فارکس چگونه اسپردهای خود را بدست می آورند و قیمت‌های Bid و Ask چیست، ابتدا باید بدانید که جفت ارزها در فارکس چگونه عمل می‌کنند. تفاوت بین نرخ‌هایBid   و Ask  اسپرد نامیده می‌شود و نشان‌دهنده سود کارگزاری است. ارانته و آلپاری هر دو دارای اسپرد هستند که باید زیاد باشد که سوددهی بالا رود.
اگر مقدار اسپرد آلپاری زیاد باشد یعنی این بروکر در حال سود کردن است. مانند همه بازارها، آلپاری سعی می‌کند ارز پایه یا Bid rate   را با قیمت کمتری خریداری کند و بعداً آن را با قیمت بالاتر Ask rate) ) بفروشد. به همین دلیل است که نرخ درخواست بالاتر از نرخ پیشنهادی است. در صورتی که اسپرد بالا باشد، یعنی کارگزاری موفق عمل می‌‌کند. در بررسی آلپاری به این نکته توجه کنید که اسپرد چقدر است و آیا به صرفه است که در آن سرمایه گذاری کنید یا خیر. در مورد اسپرد ارانته هم چنین است، یعنی باید ببینید که قیمت اولیه ارز ارائه شده و قیمتی درخواست جقدر است و چه تفاوت‌هایی دارند.

ریبیت آلپاری و ارانته

یکی دیگر از مفاهیم در بازار فارکس، ریبیت فارکس است. ریبیت‌های فارکس بخشی از هزینه تراکنش است که در هر معامله به مشتری بازپرداخت می‌شود و که اسپرد کمتر و نسبت برد بهبود یافته ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، اگر ریبیت شما ۱ پیپ و اسپرد ۳ پیپ باشد، اسپرد خالص شما فقط ۲ پیپ است. بسیاری از معامله‌گران تازه کار معتقدند که باید هزینه‌های بیشتری در جای دیگری برای جبران این مساله بپردازند، اما به زودی متوجه می‌شوند که ریبیت‌های فارکس واقعاً هزینه‌های تراکنش را کاهش می‌دهد و نتیجه نهایی را به نفع آن‌ها تغییر می‌دهد.
 در ارانته و آلپاری ریبیت‌ها به نفع معامله گران هستند. در یک معامله فروش کوتاه، ریبیت بخشی از سود یا سود سهام است که توسط فروشنده سهام به صاحب سهام یا سهام اوراق قرضه در حال فروش کوتاه پرداخت می‌شود. فروش کوتاه به یک حساب فرعی نیاز دارد.
 به طور کلی، ریبیت مبلغی است که پس از تکمیل یک معامله به مشتری اعتبار داده می‌شود یا به او بازگردانده می‌شود. تخفیف ممکن است برای خرید یک محصول یا خدمات مصرف کننده، بازگشت نقدی ارائه دهد. این ممکن است یک ریبیت نرخ ثابت باشد که به طور خودکار از قیمت خرید کم می‌شود. ممکن است به شکل یک ریبیت مشروط که فقط تحت شرایط خاصی معتبر است، مانند این مثال “یکی بخر، یکی را رایگان دریافت کن” باشد. برخی از ریبیت‌های مشروط از خریدار می‌خواهند که فرمی را به همراه مدرک پرداخت به شرکت ارائه‌دهنده بازگشت نقدی ارسال کند. هم بروکر آلپاری و هم ارانته شامل ریبیت می‌شوند. ریبیت ارانته و آلپاری معامله‌گران را تشویق می‌کند تا بیشتر سرمایه گذاری کنند و بیشتر سود نمایند.

تغییر آی بی Alpari

تغییر آی بی Alpari

اگر قبلا دربروکر آلپاری حساب باز کرده اید و میخواهید کش بک خود را افزایش دهید و از خدمات اختصاصی سایت ترید اریا رایگان استفاده کنید لطفا کارهای زیر را انجام دهید: 

  1. از طریق لینک زیر وارد کابین شخصی‌تان شوید
  2. اگر با گوشی کار می‌کنید، لطفا پایین صفحه گزینه “نسخه کامل” را بزنید تا تمام امکانات سایت را ببینید.
  3. روی گزینه “تغییر” در قسمت کد معرف کلیک کنید و بعد شماره ۱۷۰۰۰۱۷۰۲ را وارد کنید.

نماد‌های قابل معامله در بروکر آلپاری

در همه حساب‌های آلپاری، زوج ارز‌های متعدد فارکس، همچنین طلا و نقره قابل معامله می‌باشند. بجز حساب نانو، در سایر حساب‌های آلپاری گستره وسیعی از قرارداد‌های CFD شامل موارد زیر ارائه می‌شود:

سخن آخر درباره مقایسه بروکر ارانته و آلپاری

بروکر‌های ارانته و آلپاری دو کارگزاری محبوب هستند که می‌توانید به شکل امن در آن‌ها معامله کنید. ارانته هم در معاملات سهام، در ارزهای دیجیتال و کالاها دخیل است و آلپاری برای ارز‌های خارجی و فلزات ارزشمند کاربرد دارد. شما می‌توانید از هر دو بروکر استفاده کنید، بسته به اینکه می‌خواهید چه نوع معاملاتی انجام دهید و با کدام یک راحت‌تر هستید. هر دو را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می‌دهید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر درباره بروکر آلپاری و بروکر ارانته می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اطلاعات لازم راجع به ارانته و آلپاری را از ما بپرسید.


منبع: سایت ترید اریا  

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا