اجتماعی

ممنوعیت فعالیت کسب و کارهای پرریسک تا پایان فروردین

رئیس‌جمهور با بیان اینکه هم فعالیت اقتصادی و هم پروتکل‌های بهداشتی با هم قابل اجرا و پیاده کردن است، گفت: فعالیت کسب و کارهای پرریسک فعلا تا پایان فروردین ممنوع است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در روندی که ما برای مبارزه با کرونا پیش‌رو داریم، هیچ اختلافی نظری بین دستگاه‌های دولتی و قوای سه گانه نیست چراکه ما همه با هم این کار را انجام می‌دهیم. همه ارکان و همچنین مقام معظم رهبری حمایت فرمودند.

وی افزود: کرونا با همه گرفتاری‌هایش آثاری هم داشته که یکی از آن آثار وحدت بیشتر جامعه در سراسر کشور است. بین وزارتخانه‌های ما اختلاف نظری وجود ندارد. ممکن است یک شیطانی در یک گوشه‌ای، چیزی به رسانه‌های خارجی بدهد و آنها آن را بزرگ کنند.

روحانی تاکید کرد: اینکه می‌گویند باید بین سلامت جامعه و فعالیت اقتصادی یکی را انتخاب کنیم کاملاً مردود است. هم فعالیت اقتصادی و هم پروتکل‌های بهداشتی با هم قابل اجرا و پیاده کردن است. همه فعالیت‌های تولیدی ما باید برپا باشد اما پروتکل‌های وزارت بهداشت هم باید مراعات شود.

رئیس‌جمهور گفت: فعالیت کسب و کارهای پرریسک فعلاً تا پایان فروردین ممنوع است.

خبرنگار: طیبه بیات

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا