ورزش

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

پیش از این شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بود که از سوی اعضای هیأت رئیسه عزل شد و به جای او میرشاد ماجدی چند ماه به عنوان سرپرست، اداره فدراسیون را بر عهده داشت.

تاج در سال ۱۳۹۵ هم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود اما بعد از بالا گرفتن مشکلات قرارداد مارک ویلموتس سرمربی وقت تیم ملی در سال ۱۳۹۸، از سمت خود در فدراسیون کنار رفته بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا