سیاسی

مهدی یراحی با پابند آزاد شد

وکیل مدافع مهدی یراحی گفت که حبس یک ساله موکلم تبدیل به مراقبت‌های الکترونیکی (پابند با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ متر) شده است.

به گزارش روند بازار، «در پی ارسال پرونده موکلم آقای مهدی یراحی به شعبه اجرای احکام، با توجه به بیماری و نیاز به مراقبت‌های پزشکی، حبس یک ساله ایشان تبدیل به مراقبت‌های الکترونیکی (پابند با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ متر) شد. این حکم (با قرار وثیقه ۱۵ میلیارد تومانی) از اول اسفند اجرایی شده است. آقای ‎مهدی یراحی بر اساس رأی «شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب» به تحمل «٢ سال و ٨ ماه حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق» محکوم شده‌اند که براساس ماده ١٣۴ قانون مجازات، یک سال از این حبس به عنوان مجازات اشد، قابل اجرا است.»

مینویی ۲۵ مهرماه سال جاری از آزادی موکلش به قید وثیقه خبر داده بود.

مسعودستایشی سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری ۲۱ شهریورماه سال جاری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده مهدی یراحی گفته بود که که برای یراحی به اتهام تشویش اذهان عمومی و ساخت و انتشار فیلم‌های برخلاف عفت عمومی پرونده تشکیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است.

منبع
خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا