اجتماعی

مهلت سه‌هفته‌ای به مردم برای تزریق واکسن

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و استفاده از بلیط هواپیما، قطارو اتوبوس بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با افزایش تزریق واکسن‌ها می‌توانیم بسیاری از مشاغل که تعطیل بودند را بازگشایی کنیم. الان نزدیک ۲ سال است که رستوران‌ها، تالارها، باشگاه‌های ورزشی و… به خاطر کرونا در شهرهای قرمز تعطیل بودند. اکنون اگر افراد دو دُز واکسن تزریق کنند به شرط رعایت پروتکل‌ها می‌توانیم این اماکن را هم بازگشایی کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، وی افزود: با توجه به اینکه به تازگی توزیع واکسن گسترش یافته است فعلا حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و… بر اساس ارائه کارت واکسن ارائه می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا