کسب و کار

مهمترین و راحت ترین روش تشخیص شارژر اصلی شیائومی

راحت ترین راه تشخیص اصل بودن شارژر شیائومی بررسی موشکفانه و از نزدیک کالاست. خیلی راحت و خلاصه شارژر شیائومی اصلی باید چاپ مناسب، بسته بندی مناسب، وزن مناسب،متریال با کیفیت و شرایط قرار گیری اجزا کنار هم رو به صورت استاندارد داشته باشد و برای تمام مدل های شارژر شیائومی ۳۳ وات اصلی به بالا تا ۱۲۰ وات باید حتما پورت نارنجی رنگ رو روی آداپتور و کابل مشاهده کنید.

برند شیائومی از سالیان دور با ارائه محصولات مختلف به خصوص در زمینه موبایل و لوازم جانبی مورد توجه خیل عظیمی از مردم سرتاسر جهان قرار گرفته است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شیائومی هم سیاست های خود را تغییر داد و شاهد باتری های بزرگتر با ظرفیت بیشتر برای گوشی های این کمپانی هستیم. با این حال به همان نسبت که باتری های این گوشی ها حجیم تر می شوند شارژر های آن نیز از ابعاد بزرگتر و تکنولوژی پیچیده تری بهره مند می شوند. به همین دلیل در سال های اخیر شاهد شارژر های نسبتا بزرگ با قدرت و توان خروجی اعجاب انگیز مانند شارژر ۱۲۰ وات شیائومی  و حتی شارژر های ۲۱۰ واتی هستیم. با این تفاسیر نقش شارژر ها در دنیای لوازم جانبی موبایل بسیار پررنگ، مهم و حیاتی است. در این میان شارژر های شیائومی از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند که همین امر تب و تاب بازار این کالا را داغ می کند و به همان نسبت که تقاضا برای خرید شارژر شیائومی زیاد است تقلب و فریب در این بازار رواج دارد. به عبارت دیگر اگر بخواهیم ریزتر شویم  مطابق رویه جدید سیاست های شیائومی با حذف اداپتور شیائومی از داخل جعبه گوشی ها و بالاتر رفتن تقاضای خرید شارژر شیائومی در بازار لوازم جانبی موبایل، انواع و اقسام شارژر های شیائومی در فروشگاه ها یافت می شود. این محصولات از شارژر های اورجینال شیائومی یا اصطلاحا سرکارتنی شروع شده و تا کیفیت های پایین تر و های کپی ادامه دارد و همین موضوع اهمیت انتخاب دقیق، اصولی و با وسواس زیاد را برای خرید شارژر اصلی شیائومی می رساند. به همین بابت در این مقاله سعی در راهنمایی شما برای انتخاب و خرید با قاعده و اصولی شارژر اصلی شیائومی داشته ایم و راه ها و روش های تشخیص شارژر اورجینال شیائومی را برای شما شرح داده ایم. 

۱. خرید از شخص یا مکان معتمد

اولین مورد این است که از شخص یا فروشگاه معتمد خرید شارژر شیائومی را انجام دهید و نسبت به آنها مطمئن باشید و اعتماد لازم را داشته باشید. چرا که گاها کاربران متوجه تفاوت شارژر های اصلی و تقلبی نمی شوند و این محصولات چنان از لحاظ ظاهری مشابه هستند که با هیچ دلیل و توضیح و راهنمایی نمیتوان این موضوع را کامل شرح داد و این وظیفه بر عهده یک متخصص است که سالیان زیادی در این کار تجربه داشته است. فروشگاه اینترنتی خاص باکس یکی از این فروشندگان است که جدای از سابقه طولانی در بحث فروش اینترنتی لوازم جانبی موبایل، برای واردات اصولی شارژر های اورجینال شیائومی ، گارانتی محصولات و پشتیبانی مشتریان انرژی و تمرکز زیادی گذاشته است و شارژر های شیائومی این وبسایت از لحاظ اصالت و سلامت کالا بارها تست شده اند.

۲. نوشته ها و لوگوی روی بسته بندی و خود محصول

هر برندی فونت مخصوص به خود را برای درج روی محصولاتش دارد. اشتباهات و تفاوت در نوشتن نام برند یا لوگوی برند، اصل نبودن شارژر را ثابت می‌کند. وقتی به نام تجاری که روی شارژرها نوشته شده دقت کنید، می‌بینید که نوشته نام برند روی شارژرهای اصلی شیائومی و نوشته نام برند روی شارژرهای غیر اصلی، یکسان نیست. از این نظر، هنگام خرید شارژر شیائومی باید به نحوه درج لوگو یا نام تجاری برندی که خریداری کرده‌اید، بر روی محصول توجه کنید. همچنین نوشتار های چاپی بر روی شارژر اورجینال شیائومی کمی کمرنگ است و به نوعی به پررنگی شارژر های تقلبی نمی باشد.

۳. پوشش و رنگ شارژر

پوشش بیرونی شارژرهای تقلبی عموما از کیفیت پایینی برخوردار است. بنابراین حتی با لمس ساده دست هم می‌توان فهمید که ماده ای است که به راحتی می شکند و حالت جویدگی و خم شدگی دارد. همجنین اگر رنگ شارژر سفید نبود و کمی به زردی و شیری متمایل می‌شد، شارژر تقلبی است. شارژرهای اورجینال شیائومی سفید رنگ هستند و رنگ سفید آن‌ها به مرور زمان تغییر نمی‌کند. یا به عنوان مصال کابل شارژر شیائومی مدل ۶۷ وات با قابلیت نمایش صدم درصد واقعا از نظر ظاهری تفاوت خاصی با بقیه کابل ها ندارد و تفاوت فقط بعد از اصتال به آدپتور مشخص میشود.

۴.خروجی USB شارژر

قسمت اتصال کابل شارژ به کلگی در شارژر های اصلی شیائومی منظم و بدون پریدگی است در حالی که این بریدگی در شارژر های تقلبی نامنظم است. از طرفی وزن شارژر اورجینال شیائومی کمی بیشتر از شارژر های تقلبی است و همین امر می تواند به شما کمک کند.

۵. پین های انتهای شارژر

در شارژرهای اورجینال شیائومی ماده پلاستیکی روی پین ها چند لایه است و شامل برآمدگی چند لایه در آن هستیم در حالی که در شارژر های تقلبی چنین چیزی مشاهده نمی شود و لایه پلاستیکی روی پین ها صاف و یک دست می باشد. ناگفته نماند که معمولا این برآمدگی روی شارژر ها دولایه است.

جمع بندی و نتیجه نهایی برای خرید شارژر اصلی شیائومی

خواندید و مشاهده کردید که در بازار لوازم جانبی موبایل انواع و اقسام شارژر های شیائومی با کیفیت های مختلف وجود دارد و همین امر  باعث تنوع قیمت شارژر اصلی شیائومی شده است. با این حال اگر قصد خرید شارژر شیائومی را دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خاص باکس اقدام نمایید. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا