کسب و کار

مهم ترین گام برای رسیدن به آرزوهایم چه بود

یکی از قدرتمند ترین و مهمترین گام ها  در راه رسیدن به اهداف و آرزو ها داشتن اراده قوی و منحرف نشدن از مسیر درست می باشد که این نتیجه در صورتی که در حوزه مورد علاقه خود فعالیت کنید حاصل خواهد شد و من توانستم با ورود به حوزه پیاز داغ به اهداف مورد نظر خود دست یابم.

پیاز داغ خلالی

به طور کلی پیاز داغ یکی از مواد اولیه در طبخ غذاهای ایرانی محسوب می شود در نتیجه باید مشخصات پیاز داغ خلالی خوب که در بازار موجود است را بدانیم.

پیاز داغ علاوه بر اینکه در طبخ غذا به کار می رود، در برخی از غذاهای ایرانی مانند انواع آش، عدسی، برخی پلوها و غیره بعنوان تزئین کننده روی غذا هم استفاده می شود.

در نتیجه باید دقت داشته باشیم پیاز داغی که استفاده می کنیم حتما از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد و همچنین ترد باشد. به صورت خانگی تهیه شده باشد و مواد افزودنی و نگهدارنده نداشته باشد تا طعم بسیار لذیذی به غذا ببخشد.

پیاز داغ خانگی

از بارزترین مشخصات پیاز داغ خانگی را می توان تازگی و طراوت این محصول دانست چون اهمیت بسیار زیادی دارد و بر روی کیفیت آن تاثیرگذار است.

در تهیه پیاز داغ خانگی، پیازها با دست و با سلیقه ی زیاد خرد می شوند و در آب جوش به مدت حدودا ۱۰ دقیقه می جوشند، تا کاملا مغز پخت شود.

این مرحله هم در رنگ و هم در میزان روغنی که جذب بافت پیاز می شود تاثیر مستقیمی دارد.

هر چه پخت پیاز ها کامل تر باشد، روغن کمتری جذب آن می شود و تردتر می شوند.

در انتخاب پیازها برای تهیه پیاز داغ در نوع خانگی حساسیت بالایی وجود دارد و چون با دست خرد می شوند، پیازهای سفت و سالم برگزیده می شوند.

پیاز داغ خانگی

پیاز داغ عسلی

یکی از شاخصه های مهم که باید در هنگام خرید پیاز داغ عسلی به آن توجه کنید این است که بسیار ترد و به رنگ طلایی مایل به قهوه ای می باشد و عطر خاصی دارد.

برای همین ترد بودن پیاز داغ عسلی باعث شده است که وقتی در حجم زیادی در غذا استفاده می شود سبب غلیظ شدن غذا بویژه خورشت ها می شود.

حتی از پیاز داغ عسلی می توان در انواع سوپ ها و غذاهای فست فودی و ساندویچ ها استفاده کرد چون می توان این خوراکی را بصورت پوره نیز بکار برد. از دیگر شاخصه این خوراکی لذیذ می توان گفت که پیاز داغ عسلی را حتی با سیر خشک شده یا عناصر خوراکی دیگر در غذاهای سنتی مثل آش ترکیب کرد.

پیاز داغ عسلی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا