کسب و کار

موفقیتت را با گیاهان دارویی استارت بزن

گیاهان دارویی از جمله محصولاتی می باشند که امروزه در بازار دارای فروش بالای می باشند و می توانند سود بسیاری را به فروشندگان خود برسانند برای اینکه از این محصولات استفاده کنید و کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید با ما همراه باشید زیرا در ادامه به بررسی نمونه های پر سود که از فروش بالایی برخوردار می باشند می پردازیم.

مریم گلی خشک جنگلی

مریم گلی خشک یکی از گیاهان دارویی پرخاصیت است که در اکثر عطاری ها به فروش می رسد که با دانستن خواص آن می توانید بری درمان بیماری ها از ان بهره مند شوید مریم گلی خشک جنگلی مانند بسیاری از گیاهان دارویی و خوراکی به دو صورت جنگلی و یا همان کوهی و یا پرورشی و گلخانه ای تهیه و توزیع می شود و اگرچه خواص گیاهان ارگانیک قابل چشم پوشی نیست اما نمونه پرورشی این گیاه نیز سرشار از مواد و املاح معدنی مفید می باشد.

این گیاه به تیره نعناعیان تعلق دارد و مریم گلی به گیاه رزماری شباهت ظاهری زیادی داشته و می توان گلهای بنفش و آبی و سبزی همیشگی مریم گلی را تفاوت این دو گیاه دانست می توان گفت برترین خاصیت مریم گلی وجود برخی ترکیبات شامل اسیدهای رزمارینیک موجود در این گیاه بوده که منشا بسیاری از خواص درمانی نهفته در مریم گلی است.

شربت گیاهی فروتونیک

باید گفت شربت گیاهی فروتونیک دارای خواص درمانی فوق العاده موثری بوده که می تواند در درمان انواع برونشیت های مزمن به کار رود که طبعا نتیجه‌ ای فوق العاده را نیز قابل مشاهده کرده است این نوع شربت با خواص دارویی خود توسط شرکت های دارویی در کشورهای مختلف به تولید می رسد اما براساس بودجه بندی دولت، واردات آن ها به بازار داخلی کشور می تواند در بهبود درمان افراد جامعه موثر باشد.

شربت گیاهی طبق عنوانی که دارا است، بیشترین ترکیبات دارای خواص دارویی خود را از عصاره گیاهان گرفته است لذا این امر باعث شده است تا افرادی که حساسیت های دارویی به مواد شیمیایی دارند، در امنیت کامل مصرف نمایند این محصول صرفا می تواند در خلط زدایی و دفع التهاب موجود در ریه بسیار موثر باشد.

شربت گیاهی فروتونیک

جنسینگ قرمز اصل

تفاوت میان جنسینگ قرمز اصل و سفید در این است که نوع سفید آن بدون هیچ گونه فرآوری و افزودنی در نایلون بسته بندی می شوند یا به فروش می رسند اما در نوع قرمز این گونه نیست، در این نوع، به جینسینگ های سفید بخار داده و پس از عصاره گیری و تغلیظ آن را خشک می کنند.

 در کل نوع سفید آن از ریشه های جوان دو الی سه ساله و نوع قرمز آن از ریشه های چهار الی شش ساله تولید می شود. گاهی این ریشه ها را مانند درست کردن ترشی، سالها در الکل می خوابانند که در طول سالیان این ریشه تغییر رنگ داده و قرمز می شوند که به همین دلایل این محصول برای کاربردهای درمانی مناسب تر می باشد و از نظر قیمت هر دو نوع سفید و قرمز یکسان هستند.

جنسینگ قرمز اصل

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا