کسب و کار

مولتی میلیاردرها با ست سرم و ویلچر موفق شدند

خیلی از از ما به این موضوع فکر می کنیم که چگونه می توانیم کارخانه ‌دار شویم و کسب و کار بزرگی برای خود داشته باشیم و یاد بگیریم چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم.

ست سرم hd

یکی از برندهایی که این محصول را مطابق با اصولی استاندارد تولید می کند برند اچ دی می باشد که متعلق به کشور چین بوده و نکته قابل توجه این است که ست سرم hd و دستکش جراحی تولید شده توسط این شرکت برخلاف سایر شرکتهای چینی کیفیت بالایی دارد.

ست سرم اچ دی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها فلش بکی است که جنس آن از لاتکس می باشد، همچنین دارای گیره غلطتکی بوده که توسط آن می توان مقدار جریان مایع تزریقی را کنترل کرد.

ست سرم ایرانی

یکی دیگر از مصحولات تولیدی شرکت مربوطه ما استفاده از آب مقطر در ست سرم خارجی می باشد که این نوع کالا نسبت به ایرانی و چینی از طرفداران کمتری برخوردار است به همین منظور فروش این نوع کالا پایین تر از سایر آنها می باشد.

یکی دیگر از اجزای این ست سرم ایرانی درگاه تزریق آن نیز می باشد که شبیه کیسه مانند بوده و جزو اجزای سوم این محصول به حساب می آید و کاربرد آن برای زمانی است که دارو به این محصول تزریق خواهد شد بهتر است بدانید برای تنظیم کردن این نوع ست سرم باید گیره غلتکی آن را باز کرده و به مورد دلخواه خود آن را تنظیم نمایید.

ست سرم ایرانی

ویلچر آلمانی

ویلچر برقی تاشو فوق سبک آلمانی در زمینه هدف توانبخشی به افراد با بهترین کیفیت در برند های جهان برای اطمینان و رضایت مشتری ساخته شده است .

یکی دیگر از ویژگی های ویلچر برقی تاشو فوق سبک قابلیت باتری شارژی می باشد و قابلیت بعدی آن هم ایجاد سرعت دهی مختلف را دارد. ویلچر برقی تاشو فوق سبک سرعت آن معادل ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر در ساعت می باشد. از دیگر قابلیت ویلچر تاشو فوق سبک، شیب ۱۲ درصدی رو به بالا را می پیماید . علاوه بر موارد فوق، از جداشدن زیر پایی برخوردار است و جاپایی آن قابلیت ارتفاع و تنظیم بوده و یکی از بارزترین قابلیت ویلچر آلمانی برقی تاشو فوق سبک را دارا می باشد و دیگر مزیت این دستگاه، داشتن عیب یابی اتو ماتیک پیشرفته می باشد و استفاده از آن راحت تر و سریع تر می باشد.

ویلچر آلمانی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا