کسب و کار

مویزهایی که زندگی ام را زیر و رو کرد

خشکبار بخش مهمی از تغذیه روزانه انسان ها را تشکیل می دهد و به دلیل اینکه برای بدن بسیار مفید می باشد مصرف بالایی نیز دارد. در نتیجه من که مدتها بود از وضعیت فعلی خودم ناراضی بودم تصمیم گرفتم تا در زمینه مویز خرید و فروش و صادرات انجام دهم و با ارسال این محصول مفید به کشورهای دیگر دارای ثروت زیادی شدم.

مویز با هسته

یکی از بهترین انواع مویز با هسته نوع شیرازی آن است این محصول سرشار از خاصیت می باشد. مویز از انگور تولید می شود و انگور سبراز جزء شیرین ترین انواع انگور است که بسیار پر طرفدار است و بازار فروش فوق العاده ایی دارد.

مویز تولید شده از انگور شیراز بهترین و مرغوبترین می باشد. این محصول پر خاصیت برای پیش گیری از سرطان نیز مفید است پزشکان و متخصصان تغذیه خوردن روزانه چند عدد مویز را برای تمام افراد توصیه می کنند.

محصول پر خاصیت مویز فرخی از باغ های شهر همدان به دست می آید که بسیار مر غوب و با کیفیت است. این مویز دارای هسته های کوچک می باشد و طعم فوق العاده ایی دارد و در پخت غذا ها از آن استفاده می شود.

مویز ۱۴۰۱

استفاده از میوه های خشک از دیرباز طرفداران بسیار زیادی داشته است. از میوه های خشکی که در تمام منازل مورد استفاده قرار می گیرد می توان، به توت خشک و مویز اشاره نمود.

خواص مویز ۱۴۰۱ برای مردان و زنان بسیار زیاد است، که در ادامه در مورد هر کدام از آن ها مختصر توضیح می دهیم.

مویز از انگور درشت سیاه رنگ به دست می آید. این میوه خشک شده دارای خواص بسیار زیادی می باشد. از جمله خواص مویز برای لاغری، رفع سموم بدن، پاک سازی کبد و… می توان نام برد.

بهترین زمان برای مصرف مویز صبح ناشتا و قبل از خوردن غذا می باشد. زیرا به دلیل فیبر زیادی که دارد جلوی اشتهای کاذب را می گیرد و همین باعث کم شدن خوراک می شود و تاثیر زیادی در لاغری دارد.

مویز ۱۴۰۱

مویز انگور

کارشناسان تغذیه بر این باورند، که مصرف روزانه ۱۰ تا ۱۵ عدد مویز انگور برای حافظه بسیار مفید است و می تواند، یکی از مواد خوراکی در دسترس و قیمت مناسب برای جلوگیری از آلزایمر باشد. مویز دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی می باشد که در پیشگیری از انواع سرطان نیز مفید می باشد.

اگر در شرایطی هستید که مریض شده اید و توان تهیه مرکبات را ندارید می توانید، از این سایت مویز سفارش دهید؛ زیرا مویز سرشار از ویتامین ث می باشد، که در مقابله برای سرماخوردگی بسیار حایز اهمیت می باشد.

در زمانی که بیماری های عفونی تکثیر یافته است بهتر است از مواد دارای ویتامین ث نظیر مویز برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کرد. این دانه خوراکی کوچک سرشار از آنتی اکسیدان است، که با مصرف روزانه چند عدد می توانید، نیاز بدن به مواد مغذی را فراهم آورید.

مویز انگور

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا