کسب و کار

میلیاردی پول درآورید و به راحتی زندگی کنید

آیا میخواهید میلیاردر شوید؟ آیا میخواهید زندگی راحتی را تجربه کنید؟ بسیار خب اگر به دنبال راهی هستید ما به شما کار در عرصه انواع چوب را پیشنهاد می‌دهیم که در کمترین مدت زمان نتایج جالب ثروتمند شدن را می‌بینید.

در ذیل به معرفی سه نوع این محصول می‌پردازیم.

چوب گردو

از برگ درخت گردو ماده ضد قارچ به اسم  ژوگلون  استخراج می شود که برای داروهای سنتی و شامپو قابل استفاده است. پوست  چوب گردو را برای رنگرزی استفاده می کنند. بیشتر بخوانید: چوب گردو ایرانی

جالب است بدانید که از پوست درخت گردو برای جلوگیری از هرزرفتگی حفاری استفاده می کنند.

چوب درخت گردو به خاطر ویژگی های منحصر به فردش از جمله نیمه سنگین بودنش، انعطاف و کشش و مقاومت آن در موارد زیادی کاربرد دارد از جمله منبت کاری، خراطی، کنده کاری، ساخت مجسمه و درب و پنجره. 

قیمتی که در داخل ایران به عنوان چوب درخت گردوی آمریکایی مطرح است، در هر متر مکعب بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان می باشد؛ قیمت چوب درخت ترکیه زیر ۲۰ میلیون تومان معامله می شود.

چوب گیلاس

این چوب به دلیل ویژگیهای خاص خود مورد توجه صنایع مختلف است و به علت رنگ زیبای آن در صنعت نجاری و پارکت سازی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد. چوب گیلاس میزان تخلخل زیادی دارد و منافذ موجود بر روی سطح آن در مقایسه با دیگر مدلهای چوب کوچکتر هستند که این امر بر زیبایی چوب گیلاس افزوده است.

مشخصه ها و ویژگیهای مختلف انواع چوب گیلاس اردبیل باعث شده تا سطح تقاضا برای خرید و سفارش این محصول ارزشمند تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

چوب گیلاس

چوب راش

نیمکت های چوبی و اسلب چوب راش از جمله وسایل بسیار ضروری هر مدرسه به شما می آید که نشیمنگاه مناسبی باید برای کودکان باشد که باعث خستگی در درازمدت نشود. این نکته های مختلفی از جنس های فلزی، چوبی، ام دی اف برای کودکان ساخته می شود که بیشترین کاربرد را دارند.

اسلب چوب راش که کاربرد زیادی دارد و در کنار مبل راحتی برای پذیرایی و قرار دادن وسایل تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرد این محصول انواع مختلفی دارد و در جنس های چوبی سنگی فلزی و ام دی اف تولید می‌شود سطح روی این میز را به شکل مربع مستطیل گرد و بیضی از پایه‌های آن نیز با توجه به سطح آن متفاوت می باشد.

در حال حاضر میز عسلی در مدلهای کلاسیک مدرن سلطنتی استیل و شیشه ای وجود دارد میز جلو مبلی از زیبایی خاصی برخوردار است و از بهترین چوب درختان ساخته می‌شود و در رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد.

چوب راش

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا