اجتماعی

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک دستگیر شد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، مصطفی قلی خسروی با تأیید دستگیری حسام عقبایی گفت: وی روز چهارشنبه در منزلش دستگیر شده و سپس به دفاتر حقوقی برده شد و پس از بازرسی دفاتر حقوقی وی از سوی مأموران، به همراه آن‌ها به اتحادیه املاک تهران آورده شده و سپس مأموران وی را با خود بردند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه هر کس در هر مقام و منصبی باید پاسخگوی اعمال خود باشد افزود: چندی قبل از سوی کمیسیون ماده ۳۹ اتاق اصناف گزارشی از کوتاهی‌های عقبایی برای ما ارسال شد که ما هم برای کمیسیون مربوط در اتاق اصناف ارجاع دادیم و کمیسیون مربوط باید حکم برکناری وی از مقامش را در اتحادیه صادر می‌کرد، اما مشمول مرور زمان شد و به تأخیر افتاد.

خسروی همچنین ممنوع الخروجی خود را پس از دستگیری عقبایی تکذیب کرد و گفت: بعد از دستگیری عقبایی برخی رسانه‌ها تماس گرفتند و از بنده خواستند در نشستی خبری از خود دفاع کنم که گفتم وقتی خطایی نکردم از چه چیزی دفاع کنم؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا