اجتماعیفرهنگی

نتایج دکتری آزاد اعلام شد/ ثبت نام از ۷ آبان

نتایج انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد.

روند بازارمهر به نقل از مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org قرار گرفت.

کارنامه تمامی داوطلبانی که در مصاحبه مجازی این دوره در دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده‌اند متعاقباً از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

پذیرفته شدگان می‌توانند از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

خبرنگار: مهتاب چابوک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا